Gå til innhold

Vamp og Hellbillies. er ikke det veldig harry musikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har begynt p høre på. Uff. Tenker dere midtlivskrise?

Anonym poster: 6863356f65d90fb04eab91dc1fc83b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæææ?? vamp har jo kjempe mange fine tekster og fantastisk musikk. hellbillies er litt bygdefest, men likevel mange fine tekster :-) ikke harry for meg.

Skrevet

Oooohh det store harrystempelet.. Har du hørt "som en båt på land"? fineste sangen i verden!!

Anonym poster: 7e58c97a34e73e4e596638dc9d0c5950

Skrevet

Nai, det synest eg då ikkje. :)

Anonym poster: f4fb1bab953113e0268845f0d99ee10a

Skrevet

Hellbillies har noen av de vakreste tekster å låter. Sett deg ned å hør på albumet CoolTur så skjønner du ;)

Anonym poster: 829cd56897461b748ec7c3b3074df5d9

Skrevet

Hehe. Hvor gammel er du?

Anonym poster: a72ca8c8868d3127e038b99dbfda446f

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nei vet du hva.. Om du tar deg tid til å høre på en del tekster fra begge, så kan du kanskje forstå at det ligger mye følelser i dette, og det er god "hjerte musikk"..

Om ikke... Vi er harry! Her har vi "vår sang" fra Hellbillies... Jeg blir nyforelsket hver gang jeg hører den :-p

Skrevet

Jeg vil gå så langt som å kalle det kultur!

Syns disse to bandene representerer Norges kultur og bygdeliv i øst og vest på en utmerket måte.

Skrevet

Harry nei vettu hva.... Kanskje de som er veldig unge synes det? Ex Hellbillies er jo akseptert som et av Norges beste band :) Når jeg tenker på Harry går jeg mer i retning av Plumbo, selv om det er litt samme type musikk.

Kan hende må jeg bite i meg den om noen år; på 90-tallet syntes jeg ex DDE var blodharry men etterhvert har jeg innsett at E6 og vinsjan .....er skikkelige norske perler som kommer til å overleve :)

Skrevet

*ler* midtlivskrise? Fordi han er forbi lady GaGa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...