BellaSuz Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Noen som kan hjelpe meg? Kun lalala, litt rolig men høres litt sånn Røyksoppaktig ut... Vanskelig å forklare men den var veldig populær for noen år tilbake.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 vet ikke... men nikita av røyksopp? Anonym poster: db3bca275aabef47e97d28c37445e4ba
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 vet ikke... men nikita av røyksopp? Anonym poster: db3bca275aabef47e97d28c37445e4ba mente selvfølgelig ralph meyers and the jack herren band Anonym poster: db3bca275aabef47e97d28c37445e4ba
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 Om det er denne reklamen, så er det ihvertfall den sangen ;-) Anonym poster: db3bca275aabef47e97d28c37445e4ba
BellaSuz Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2013 vet ikke... men nikita av røyksopp? Hmm finner den ikke verken på iTunes eller YouTube :-( Mulig det ikke er Friele reklame, men en annen kaffe. Mange mennesker som sitter og drikker kaffe, det er dunkel belysning, og sangen er sånn electro-aktig:-P Anonym poster: db3bca275aabef47e97d28c37445e4ba
BellaSuz Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2013 Om det er denne reklamen, så er det ihvertfall den sangen ;-) Anonym poster: db3bca275aabef47e97d28c37445e4ba Ja!!! Takk! Hva heter sang/artist?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 Om det er denne reklamen, så er det ihvertfall den sangen ;-) Anonym poster: db3bca275aabef47e97d28c37445e4ba Ja!!! Takk! Hva heter sang/artist? Nikita - Ralph myerz and the jack herren band... Eventuelt RMatJHB Anonym poster: db3bca275aabef47e97d28c37445e4ba
BellaSuz Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2013 Takk for hjelpen! Ralph myerz var det ja...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå