Gå til innhold

Helvette, har fått i meg laktulose!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en veldig tilbakestående bror, som har en del problemer. Han har alltid manglet sosiale antenner, og virker på mange måter inkompetent.

Idag var vi på besøk hos min mor, og han bor fremdeles hjemme hos henne pga. alle problemene han sliter med.

Han spurte om han skulle blande meg også ett glass saft, og det sa jeg ja til. Reagerte på at den var veldig søt, men tenkte at han bare hadde hatt mye saft i (solbærsirup). Tilslutt spurte jeg tilfeldigvis om han hadde hatt noe i den, og da kom det frem at han har hatt en hel del Laktulose i den!!!

Jeg er så eitrende forbannet at dere aner ikke.

Jeg har ikke noe kjennskap til legemidler, så kan noen fortelle meg hvordan dette fungerer?

Inatt skal vi reise til syden (må reise hjemmenfra kl. 04.00), og kan dette bli til å plage meg på turen?

Jeg er så sint at jeg snart koker over :(

Anonym poster: 532ab782a83154f604efa2139eb42e54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er redd for å bli syk av sukker?

Du kan få litt løs avføring i morgen..

Anonym poster: d9b2a4315d7ed24b2b718f20fbf5a759

Skrevet

Ingen fare :) det løser bare litt opp i tarmen din.

Anonym poster: fe496023de5c28346c0ba89d2bb585ed

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Laktulose er så ufarlig som du får det ;-) Som nevnt ovenfor kan du få litt løs avføring, men ikke noe å bli så sinna for.

Skrevet

Oi, trodde faktisk dette var rent avføringsmiddel som gjorte at jeg faktisk kom til å få "sprutskjetta"... Men da skal jeg roe ned! Takk ;)

HI

Skrevet

laktulosen bruker i fungere så raskt på meg. så det går nok fint. må ta det over flere dager skal det ha virkning.

Skrevet

Det er heilt ufarleg, men du får kanskje litt lausare mage enn vanleg, kjem an på kor mykje han hadde oppi. Laktulose smakar søtt, men passerer gjennom tarmen utan å bli teke opp, den berre løyser litt opp utan å gje diaré. Eg fekk desverre ein del luftsmerter då eg prøvde det, men har ikkje høyrt så mange som klagar over det.

Skrevet

Det jeg lurer på er HVORFOR hadde han laktulose oppi? For å bølle?

Skrevet

Det er ikke farlig. Men en gang jeg var desperat tok jeg noen slurker og fikk magetrøbbel etter noen timer. Vondt i magen/luftsmerter. Men ikke renneræv.

Skrevet

Det var det jeg lurte på også.

Skrevet

usj det som er så seigt, og så merket du det ikke...?

luft smerter og og fis med noe attåt tenker jeg resultatene blir :-p Forhåpentligvis reagerer du raskt hvis du i det hele tatt reagerer..

Anonym poster: 2301fc1302441b523679c08c0f08f0ea

Skrevet

Det var det jeg lurte på også.

Helt sikkert for å ha det morro, han tenker desverre ikke lenger enn til nesetippen...

Han gjør desverre mye rart, fordi han tror det er morsomt.

"kjempegøy" da han hadde pepper i vannet til mini da hun var 9 mnd. En grunn til at jeg ikke føler meg trygg rundt broren min :(

Skrevet

Gir laktulose luftsmerter????

Søren ikke rart at jeg fikk ekstreme kolikksmerter for en uke siden etter ks da!! Ba om hjelp for å bli kvitt noen plagsomme luftsmerter og sykesøster kom da med laktulose til meg!!! Da vet jeg det til en annen gang iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...