Gå til innhold

Noen som vokser seg nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da lurt på om jeg skulle prøve å vokse meg nedentil nå i sommer, siden jeg missliker å barbere meg, så derfor latt jeg det vokse lenge før jeg tar det på nytt igjen, noen som har erfaring med dette og kan fortelle om hvordan det er og hvorfor du bruker å gjøre det, og er det ett eller annet jeg kan bruke for å vokse selv hjemme? :)

Anonym poster: 2af67024d7be4e17e0bac681435fa4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går å manner meg opp til en brasiliansk voksing til sommeren jeg, før fødsel i august :P Vet det er mange meninger i mot dette, men vil virkelig ikke ha en hel busk der nede etter fødsel, og det blir vanskeligere og vanskeligere å få barbert skikkelig selv hjemme. Hvor lenge holder voksing hårene unna i grunn?

Anonym poster: dd7c5960372f1d306fb9e7db54aae38c

Skrevet

Hvis du aldri har vokset deg nedentil før så ville jeg ikke anbefalt å gjøre det selv.

Gå på en salong å gjør det ihvertfall 3-4 ganger før du prøver selv. Er mye vondere de første gangene man gjør det. Hvis du ikke river fort og hardt nok kan du lett få sår og sprekker, det er ikke så lett å gjøre selv

Anonym poster: 920af9754665f2789a7796f0d0baa15e

Skrevet

Jordmor sa til meg at jeg ikke skulle vokse eller barbere meg nedentil når jeg gikk gravid for da kunne livmoren min være ekstra mttakelig for bakterier sa hun, så jeg fødte med stor busk : ) Og det bryr ikke jordmor seg om : ) Det holder hårene unna i ca 4 uker

Anonym poster: 2af67024d7be4e17e0bac681435fa4e5

Skrevet

Jeg gjør det fast. Som regel selv men på salong før ferier etc. Første gangen ville jeg gått til salong så du kjenner følelsen. Det blir mindre og mindre vondt etterhvert.

Før brukte jeg voks som jeg varmer opp i Mikroen og så la på sånne strips for å dra av. Så begynte salongen med slik voks som man "baker" på og som man legger i litt tykt lag og drar voksen av direkte når den tørker. Den er mildere for huden. Den får man kjøpt til hjemmebruk også på parfymerier så jeg kjøper kun den nå..

Skrevet

Jeg vokser bikinilinjen og leggene på salong. Det er min lille luksus i hverdagen :)

Har prøvd å gjøre det selv, men er rett og slett for pysete! Og synes det blir så mye klin og søl....

Jeg har ganske mye hårvekst, så går omtrent hver 4-5 uke, avhengig av hvor mye penger jeg har og hva jeg skal :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...