Gå til innhold

Nupper på armene - jeg blir gaaaaal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det er t-skjorte vær sitter jeg KUN å klemmer på disse små nuppene/småkvisene... Jeg ser jo ikke ut etterpå! Store røde prikker...

Neste helg skal jeg i bryllup, og vil jo se sånn ut da!

Selvfølgelig greier jeg nok å la vær å klemme siste uken - kommer nok på det rett etter jeg har klemt første ;)

Men er det noen som har tips til noe å gjøre så nuppene ikke kommer??

Anonym poster: 836ac6d8da2c3330dc1cfbcff92c810b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at nupper kommer av vitaminmangel?

Skrevet

Det har vel mest med forskjellige hudtyper å gjøre tror jeg. Mennen min har forferdelig nuppete hud og er bortimot den sunneste jeg vet om. Det ser ut til at sønnen vår også har arvet denne tendensen til nuppehud..

Anonym poster: a646a4cdb63a14c4a57cc410530f5df2

Skrevet

Fikk et tips her inne. Locobase LPL krem, får den på apotek.

Helt fantastisk på nuppene mine, men tar dessverre ikke de røde prikkene jeg også har.

På nuppene blir det enorm forskjell på bare 1 natt.

Om du som la ut tipset leser dette, så tusen <3 takk!

Anonym poster: f313f4a9a66fbe9ceddc53435cd8061f

Skrevet

Rødheten i nuppene mine er betydelig redusert etter mange, mange uker med LPL og noen runder med hydrokortison. Helt borte er det ikke ennå, men jeg gir meg ikke. ;) Det har jo sittet i over halve livet mitt, så det tar nok sin tid, og rødheten er helt borte i "utkanten" av de verste områdene. :)

Det gleder meg å høre om utslettelse av nupper! :) God sommer! :D Hilsen HI i linken. ;)

Anonym poster: 8fabb3de2a55087acf3e934f9f769444

Skrevet

Jeg har brukt loreal cellulitt krem, en grønn tube(?) har ikke kjøpt den på en stund. Den inneholder koffin tror jeg:) sorry dårlig info:) men den gjorde over armene mine glatte:) celluluttene på låre derimot er der fortsatt;)

Anonym poster: 310899f1c7f92390d223a8ca41b3ea7c

Skrevet

Tusen takk for tips om krem, jeg rekker ennå apoteket så nå skal jeg reise å kjøpe med en gang!! :)

Anonym poster: 836ac6d8da2c3330dc1cfbcff92c810b

Skrevet

Lykke til! Håper det virker! :)

Anonym poster: 8fabb3de2a55087acf3e934f9f769444

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...