Gå til innhold

AAP og utenlandsreise.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan søker jeg ? Og hvor mye før "reisen"?

Hva er sjangsen til å få lov?

 

Anonym poster: e8a13e9eb4caac286c8f32161cab1327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke nødvendig med skjema hvis du har en kontaktperson i nav som pleier å svare på mail. Jeg bare skrev en mail og spurte og fikk til svar at det var helt i orden. Det gjaldt 2 uker til syden

Men jeg har ikke noen andre aktiviteter enn at jeg jobber 40%. Så har jo rett på ferie. Er kanskje verre hvis du har andre aktiviteter.

 

Anonym poster: ff029f7fb5be7cd04f69e0a97c1aa4de

Skrevet

Jeg skal til syden på søndag. 1 uke. Har AAP og skal ikke til behandling den uken. Trenger jeg si i fra om det? Sender jo bare meldekort når jeg kommer hjem neste søndag.... Kan jo forsåvidt sende mail til saksbehandler...

 

Anonym poster: 5fc4b5e51db10c00e58a5cadefec5698

Skrevet

Jeg skal til syden på søndag. 1 uke. Har AAP og skal ikke til behandling den uken. Trenger jeg si i fra om det? Sender jo bare meldekort når jeg kommer hjem neste søndag.... Kan jo forsåvidt sende mail til saksbehandler...

 

Anonym poster: 5fc4b5e51db10c00e58a5cadefec5698

 

Sendte en mail jeg. Liker å være ærlig:) Har gjort dette før også og da sa saksbehandler bare at jeg skal krysse NEI på ferie og sende inn som vanlig selv om jeg har vært på ferie. Har bare 1 time behandling hver uke da , ikke noe mer aktivitet.

 

Anonym poster: 5fc4b5e51db10c00e58a5cadefec5698

Skrevet

Er ikke nødvendig med skjema hvis du har en kontaktperson i nav som pleier å svare på mail. Jeg bare skrev en mail og spurte og fikk til svar at det var helt i orden. Det gjaldt 2 uker til syden

Men jeg har ikke noen andre aktiviteter enn at jeg jobber 40%. Så har jo rett på ferie. Er kanskje verre hvis du har andre aktiviteter.

 

Anonym poster: ff029f7fb5be7cd04f69e0a97c1aa4de

 

Det kommer nok litt an på, jeg sendte mail til saksbehandleren og fikk brev tilbake med en utskrift av søknadsskjemaet og forside som jeg skulle fylle ut og sende inn.

 

Så lenge det ikke kræsjer med ting i oppfølgingsplanen din er det ikke noe problem å få det innvilget. Du kan jo ikke reise til syden midt i en periode med arbeidstrening f.eks, men om det ikke skjer noe spes får du reise.

 

Anonym poster: 0f957f4933f309f93052aef4b62308f2

Skrevet

Jeg har alltid fått lov, men aldri spurt om noe som krasjer med aktiviteter på planen.

 

Anonym poster: 9a1a66bbcc0de071f51e3fe7e6d22395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...