Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Jeg tenkte å prøve den litt framover. Ser at man skal blande med melk og ikke vann som jeg håpet på. Jeg skal spise middag og erstatte resten av måltidene med Noka. Tror dere jeg går ned noe da? Noen med erfaring? Anonym poster: eb66d427fefbf5cc3361ab7c79f34983
Poetika med K Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Det går helt fint å blande den med vann. Jeg tar en Nokashake innimellom og da bruker jeg 2 dl vann og 1/2 dl skummet melk. (sparer 100 kalorier bare der), tar i den lille delen skummetmelk rett og slett for å få litt fylde i smaken. Med lettmelk inneholder en shake like mange kalorier som to brødskiver med pålegg, og all den tid du uansett skal spise middag og dermed ikke går i ketose ville jeg enten tatt de brødskivene (evt knekkebrød) eller blandet shaken med vann. Begrens middagen din også, så går du helt sikkert ned! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Da blander jeg med vann og satser på at det smaker noenlunde godt :-) Anonym poster: eb66d427fefbf5cc3361ab7c79f34983
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 Jeg kjøpte et sånt stort "kit" engang med tre bokser milkshake, bars, nudler osv..... Blæææ.... Holdt på noen få dager før jeg hadde alt oppi halsen. Klart man går ned når man bare spiser milkshake. Byttet over til grovt brød/knekkebrød, frukt og grønnsaker og kan spise meg god og mett på dette med mye større glede! Friske jordbær med vaniljekesam smaker da mye bedre enn en melete jordbærmilkshake, og to grove brødskiver med kjøttpålegg og masse grønt oppe er titusen ganger bedre enn en tørr tranebærbar!!! Er jo tross alt vanlig mat man må gå over til å spise etterhvert uansett, så hvofor ikke legge om til sunne vaner med en gang? Anonym poster: bd31d5a1811a3bdbe30b15a760f2c977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå