Gå til innhold

Spedbarn og soving, er det normalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

At barnet vil spise så ofte som annenhver time om natta?

At barnet kun sovner inntil en av foreldrenes kropp, eventuelt oppå brystet? Prøver vi å la henne ligge for seg selv sovner hun ikke. Kun med kroppen inntil en av oss. Hvor lenge vil dette eventuelt vare? Hun vil heller ikke sove i vogna selv om det er bevegelse.

Gjesp fra trøtt mamma...

Weeds !!!! Off course :)

Anonym poster: 065f222597b7f99699f37930102f7845

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh, noen andres innlegg kom inn i mitt, sært!!!

Hi.

Anonym poster: 065f222597b7f99699f37930102f7845

Skrevet

Ja, helt normalt og det er nok individuellt hvor lenge det varer.

Anonym poster: f0c0d3a5ad3eb0eb5fe741c4e174a4de

Skrevet

Veldig normalt og vanlig, men kan selvfølgelig være litt slitsomt til tider:) Min erfaring er at mye skjer ved 3 mnd alder. Da blir de litt mer regelmessige og det er lettere å lage rutiner. Prøv bare å slipp skuldrene og nyt den første tiden, for det er ikke så mye du får gjort med en baby som krever mye kroppskontakt. Bruk gjerne bæretøy litt på dagtid som avlastning.

Anonym poster: 8aa2e88cdafb7993a7a50ffe71dc7ab3

Skrevet

Sjekk ut med kiropraktor, er ikke sikkert det er noe men verdt en titt. Min var sånn, kjente igjen fra førstemann som hadde låsninger. Min sover bedre og vi ammer ikke så ofte lenger etter behandling. Men noen babyer er bare sånn.

Anonym poster: 2b2e46ebd3e837980b63ea2b141484ab

Skrevet

Min siste spiste hver halvtime og time fra hun var 2,5 mnd til hun var 6 mnd, da sluttet jeg å nattamme, var rett og slett utslitt.

Nr 1, spiste 1-3 ganger om natten så han var litt mer normal.

Hun sover enda ikke igjennom natten 10 mnd gammel...

Noen er slik, andre ikke...

Skrevet

Høres dessverre helt normalt ut... Har hatt det sånn de første månedene med mine. Det er slitsomt! Prøv å få avlastning på dagtid slik at du får sove litt! Det blir bedre!

Anonym poster: 893760afc8f3e4c27f5831c0df0285f0

Skrevet

Hel normalt, og forferdelig slitsomt! De blir bedre da.

Anonym poster: fcb727b2e742b0e09d024adc0a1d4f24

Gjest Thunder Road
Skrevet

Helt normalt. Hos oss varte det rundt 6 uker tror jeg. Så kunne det gå litt lengre på natta mellom hver amming (4-5 timer). Nå er han 4 måneder og sover opptil 11 timer i egen seng! Så det går seg til :) Bare gi babyen den nærheten og maten den har behov for i begynnelsen :)

Skrevet

Helt normalt og pisitivt. Det går over....en dag vil du savne dette så sårt. Hilsen fjortismamma :-)

Anonym poster: 7d73831e76283581bf946658d98a517a

Skrevet

Eldstemann var slik... Helt grusomt med kronisk søvnmangel! Lot tom bilen stå det første året, i frykt for å sovne bak rattet...

Prinsessa i midten derimot var helt omvendt!! Hun sov omtrent 20 timer i døgnet!! Måtte vekke henne jevnlig grunnet amming, dette fra dag en.

Begge to visstnok innenfor normalen:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...