Gå til innhold

Noen som har blitt stalket her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell! :) Syns sånne historier er så spennende. Såfremt det ikke ender i tragedie da...

Anonym poster: 691fbfe783df958c4d789d268fc6ec55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt det.

Hver eneste natt ble jeg ringt 01:30 på slaget. Han kom hjem til mine foreldre beruset og ville vite hvor jeg var. Han gikk rundt på mitt hjemsted og lette etter meg overalt. Spurte vilt fremmede (jeg kjente dem, han kjente dem ikke) og ville vite hvor jeg var.

Han ble ganske så innpåsliten at jeg til slutt måtte ringe hans foreldre.

Jeg ser ut til å ha tiltrukket meg mannfolk som gjerne elsket meg etter en uke. Da så jeg varselsblinkerne med en gang.

Anonym poster: ea9c6634df940c8636b3a8c7010c130b

Skrevet

Det varte heldigvis ikke så lenge, men jeg møtte en fyr på byen for maaaange år siden og han ble visst betatt av meg med det samme.

Han fant ut nr mitt og hvor jeg bodde (vi hadde felles kjente) og begynte å ringe meg hele tiden, sendte meldinger og dukket opp hjemme hos meg hver dag.

Hvis jeg ikke var hjemme så ventet han til jeg kom. Lukket jeg ikke opp så stod han også å ventet. Kunne stå utenfor i flere timer.

Og om noen åpnet døren (hadde felles inngang med andre), så stod han ute i gangen.

Det skremte meg så mye at jeg fikk angst. Ville ikke ta telefonen og gjemte meg inne.

Den dagen jeg flyttet (mye pga ham) så hadde moren min sett at han stod like oppafor huset.

Anonym poster: 1f96616bbb17f0ff91b4658883001ad0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...