Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 jeg hadde møtt mannen i mitt liv da jeg var yngre. Jeg kunne ønske jeg ikke gjorde så mange feil og at jeg ble voksen tidligere. Jeg kunne ønske jeg hadde sett at dette ville plage meg til det uutholdelige senere. Jeg kunne ønske at de jeg var venner med den gang kunne se at jeg ikke er slik nå og at jeg kunne gå tilbake i tiden og gjøre ting om igjen. Jeg kunne ønske jeg ikke søkte bekreftelse på feil måte. Jeg kunne ønske at jeg ventet på han som syntes jeg var god nok. Jeg venter fortsatt, men jeg kunne ønske jeg hadde vært like bevisst på mine valg da som det jeg er nå. Anonym poster: ff25683c4459c5ff3904259e0ae5cf93 Anonym poster: ff25683c4459c5ff3904259e0ae5cf93
mita09 Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 jeg og skulle ønske jeg hadde tatt andre valg, men jeg var heldig. Jeg har funnet drømme mannen min og er gift. nå skal det sies at jeg er ung, men har en rettsak i vente. jeg skulle også ønske at jeg kunne vært mer bevist på hvilke valg jeg tok, og at jeg ikke hadde gjort så mange feil. Livet er ikke ment å være enkelt, men hadde noen sagt det ble så hardt hadde jeg trolig aldri tatt på meg oppgaven (mentalt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå