Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Hvordan fikk dere vite det? Hvordan sa dere det til han? trenger råd..... Anonym poster: 96ac8fcd40268f3ba6de13c60eebb5bc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Joda, been there... Jeg fikk vite det ganske tilfeldig, da jeg skulle sjekke om utseende på hans telefon var likt til på den telefonen han hadde lyst til å kjøpe. Da jeg konfronterte han spurte jeg bare "hvor lenge har du og NN vært sammen da?" Dette var i fjor sommer (1. august)...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Er dere fortsatt sammen? Anonym poster: 06d499aac29c596ddbe4fc67dcafaf49
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 her er tråden min fra da jeg fant ut av det. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143959210-hjelp-har-fatt-bekrefta-at-mannen-min-er-utro/ Vi bor fortsatt sammen, men jeg vet ikke hvor mye lenger. Funker ikke så veldig bra... Du må gjerne sende pm om du har lyst...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 Jeg fikk beskjed av ei venninne....... Jeg viste det egentlig. Mange tegn og forholdsvis tydelige bevis. Det var ingen affære med kun ei jente. Det var en 4-5 tilfeldige jenter. Det var et helvete. For å si det mildt. Alt skjedde i det første året vi var sammen. Idag er vi gift og har to barn sammen Det tok lang tid før vi fant hverandre igjen. Det er en ekstremt lang historie men etter ca. 4 år så var det oss igjen. Jeg har aldri angret. Han trengte noen år på baken, jeg også Jeg tilgir ikke utroskapen men jeg godtar forklaringen hans. Anonym poster: 51135d3000862e2508cfe4f9e64d45a7
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 Hadde vært sammen 1/2 år, skulle låne pcn hans mens jeg var på overnattingsbesøk hos han, han sov, og der sto chatloggen fra Facebook åpen gitt.... Hadde hele dette halvåret chattet med ei fra jobben sin, hatt regelmessig sex med henne på firmaturer og møttes i skjul på jobben! Gikk rett opp til ha og spurte: "hva foregår mellom deg og *****"." Han nektet først for det, men sa jeg visste alt, da kom det frem litt etter litt. De ga meg blant annet klamydia noen mnd før, og jeg var dum nok til å ikke skjønne bæret før jeg så det svart på hvitt.. Hadde mange runder rundt dette, tillitten min til han er kraftig svekket og vi har et sjalusi problem, dvs JEG har det. Men er fremdeles sammen, to år etter og har det relativt greit! Han kuttet kontakten med henne, men de jobber fremdeles sammen noe som er et stort problem i fht sosiale ting som blir arrangert på jobben. Anonym poster: e7690b12a96a35de164ee5d12037556e
Linn2007 Skrevet 24. mai 2013 #7 Skrevet 24. mai 2013 her er tråden min fra da jeg fant ut av det. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143959210-hjelp-har-fatt-bekrefta-at-mannen-min-er-utro/ Vi bor fortsatt sammen, men jeg vet ikke hvor mye lenger. Funker ikke så veldig bra... Du må gjerne sende pm om du har lyst... Å, det var leit å høre. Du tok det utrolig konstruktivt, så jeg håpet virkelig det ordnet seg for deg!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 Jo, har opplevd det. Noe av det værste jeg har opplevd. Fant ut da han fikk en melding på mobilen som han ba meg sjekke. Fra eksen- om han befant seg i byen da og da. Spurte han hva dette var og om jeg skulle bekymre meg. Neida, d var ingenting og bare jeg som overreagerte. Fikk ikke ro, dårlig magefølelse og sjekket facebook meldingene hans. Fytti, da fikk jeg meg.et sjokk. Krystallklart hva de hadde bedrevet. Ringte han og ba han innfinne seg straks, da vi hadde noe viktig å snakke om. Konfrinterte han, ville først ikke si noe, men da jeg så hva jeg hadde lest, tilstod han. Dette var dagen før sommerferie. Dro sammen, pratet mye og fikk sagt mye om følelsene mine. Ble allikevel slutt etter sommeren. Men etter noen mndr fant vi tilbake til hverandre. Nå har vi det veldig bra, og praktiserer en helt annen åpenhet. Det tok tid å få tilliten på plass, og jeg har aldri vært så sint noen gang. Anonym poster: b43e4fd6532ad666c843aa75411437cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå