Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 I går hadde jeg min første pt time. Vi gikk gjennom litt div rundt kosthold. Jeg har gått i den klassiske husmorfella, prøvd det meste som finnes av div slankekurer. Resultatet er at jeg i dag veier 10 kg mer enn for 10 år siden. Ja, jeg vet nok egentlig bedre, men ser meg jo litt blind i jakten på drømmekroppen. Denne gangen skal jeg starte i en helt annen ende. Jeg skal ikke kutte drastisk ned på mat. Jeg skal spise ganske mye. Ofte. Rikelig med fett for at kroppen skal slutte å spare på maten. Trene hardt og trene store muskler som forbedrer hvileforbrenningen. Jeg skal ikke ned for raskt i vekt, kroppen må stilles tilbake til "ikke tro det er hungersnød modus". Noen påstod at sparebluss var et dib utrykk og myte. Det er der absolutt ikke. Dette var en person med mye erfaring som hadde lest seg grundig opp. Må si jeg er veldig spent nå. Løfter blikket og ser 1 år frem. Målet er ikke bikinikropp 2013, men 2014. Noen som har prøvd noe lignende. Anonym poster: 0314425b44db88061615e3c643832c29
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Skjønner hva du mener, og ønsker deg alt godt på veien og klapp på skuldra for å ta deg sammen. Dette kommer til å gå kjempebra!!! Jeg har bare lagt om kostholdet mitt litt og nå er jeg 5 kilo lettere enn i februar. Det går sakte, men jeg hadde heller ikke noe mål om at det skulle gå fort. Koser meg med mat og er sjelden sulten. Har satset på stabilt blodsukker, mye av de sunne gode oljene (avocado, alle omegafettsyrene osv), samt redusert karboinntak (ikke direkte lavkarbo). Det funker for meg. Huden, hårer, neglene og magen har blitt bedre. Anonym poster: e96660d441a5f33ce5ffb99d41aa5575
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Jeg skal ha min første pt-time neste uke Grugleder meg. Er det bare snakk første gangen? For vi har avtalt møte, da vil det vel si at vi skal prate om kosthold etc sikkert? Lykke til! Anonym poster: 926aae18bf31643aca2b6bc3fbfc63d8
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 Halve tiden gikk til å prate og halve tiden til å gå gjennom grunnleggende teknikker. Ble ikke sliten, men regner med jeg blir det neste gang. Tusen rakk for klapp på skulder. Håper dette er vendepunktet i livet. Anonym poster: 47b15120f3bf9d5dc0e193aace057680
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 Gratulerer med at du har kommet igang. Jeg skjønner av innlegget ditt at du er ganske nyfrelst akkurat nå, men det din pt har fortalt deg om sparebluss er og blir svada. Det finnes forskning både for og imot om sparebluss finnes, men fortsatt har ikke en eneste forsker klart å bevise at sparebluss skjer. Snarere tvert imot. Hadde kroppen gått i sparemodus så hadde ikke mennesker sultet ihjel. Anonym poster: d5be71adac8048e9fc006bd336ed468a
Paulita Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 Så flott, HI, håper at dette blir løsningen for deg, og at du vil få mer energi og sånn! Jeg husker også den tråden her inne, hvor noen skrev at det med sparebluss bare var svada, og at "se på barna i Afrika, de er jo så tynne". Jeg gadd ikke kommentere noe på det da, fordi jeg absolutt ikke har peil på sparebluss vs ikke sparebluss, og ikke er ernæringsfysiolog eller noe... Men hvis man har rusla rundt i et par av de største slummene i Afrika, så ser man at joda, mange av barna er spinkle, det stemmer det. Men ser du på mødrene deres, som hele livet har spist en gang om dagen, og innimellom annenhver dag, så er det veldig mange av de som er skikkelig feite! Rett og slett. Så hvis man skal bruke befolkningenE i Afrika som eksempel, så er det en litt tynn begrunnelse for at sparebluss egentlig er en ganske lur måte å bli slank på. Just saying. (min erfaring i alle fall).
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #7 Skrevet 24. mai 2013 Gratulerer med at du har kommet igang. Jeg skjønner av innlegget ditt at du er ganske nyfrelst akkurat nå, men det din pt har fortalt deg om sparebluss er og blir svada. Det finnes forskning både for og imot om sparebluss finnes, men fortsatt har ikke en eneste forsker klart å bevise at sparebluss skjer. Snarere tvert imot. Hadde kroppen gått i sparemodus så hadde ikke mennesker sultet ihjel. Anonym poster: d5be71adac8048e9fc006bd336ed468a Det er mye av grunnen til at jeg synes dette er spennende. For hvis det du sier her er tilfelle, så kommer jeg til å gå opp i vekt fremover, for kaloriinntaket mitt fremover økes. Hvis han har rett, så vil jeg øke muskelmasse og gå gradvis ned. Anonym poster: 47b15120f3bf9d5dc0e193aace057680
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 Gratulerer med at du har kommet igang. Jeg skjønner av innlegget ditt at du er ganske nyfrelst akkurat nå, men det din pt har fortalt deg om sparebluss er og blir svada. Det finnes forskning både for og imot om sparebluss finnes, men fortsatt har ikke en eneste forsker klart å bevise at sparebluss skjer. Snarere tvert imot. Hadde kroppen gått i sparemodus så hadde ikke mennesker sultet ihjel. Anonym poster: d5be71adac8048e9fc006bd336ed468a Det er mye av grunnen til at jeg synes dette er spennende. For hvis det du sier her er tilfelle, så kommer jeg til å gå opp i vekt fremover, for kaloriinntaket mitt fremover økes. Hvis han har rett, så vil jeg øke muskelmasse og gå gradvis ned. Anonym poster: 47b15120f3bf9d5dc0e193aace057680 http://siljemariela.com/wp-content/uploads/2012/11/FatvsMuscle.jpg Ser du på bildet ser du hvorfor du vil bli slankere men tyngre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå