Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Ser på Tv og der er det ei som heter Dalia. Synes det er sååå fint, og trenger navn til snuppis, men guttene våre har veldig norske navn. Hva synes folket om Dalia? Anonym poster: fc72d0eace59abe587b5b4059620c3ca
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Liker ikke Anonym poster: b8a47be6d1b6ca01a7f9d34edbab4d58
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 Ville ikke brukt det om det er sånn at det markant skiller seg fra de andre navnene i familien. Også er det noe med hva slags etternavn dere har, er det et "traust" norsk navn vil det nok "krasje" litt.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #7 Skrevet 24. mai 2013 Vurderte det selv, men assosierer det veldig med 'Black Dahlia'. Not good. Anonym poster: 24e7b4f6ea4821a846bbca24bff6550f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 fint Anonym poster: d4e60aade801dbf5f80c6fcee412cdec
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #9 Skrevet 24. mai 2013 mye finere en folk som kaller barn Othelie grøsse meg Anonym poster: d4e60aade801dbf5f80c6fcee412cdec
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #10 Skrevet 24. mai 2013 Dahlia betyr visst georginer, så velg heller Georgina du. Eller forkortelsen Gina! Anonym poster: cf3e56c2124befaa7a3ef236afb9ed6a
NormaJean Skrevet 24. mai 2013 #11 Skrevet 24. mai 2013 Syns navnet er veldig fint, men assosierer det med The black Dahlia
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 Fint, men ville ikke kalt barnet mitt for Dalia. Assosierer det med en rigg utenfor Angola.. Anonym poster: 3c90579109f63dd67f30de3bc6204285
Håpet ble virkelighet! Skrevet 24. mai 2013 #14 Skrevet 24. mai 2013 Kan lære å like det. Hadde ei jente i barnehagen en gang som het Tahlia, det var fint synes jeg!
MammantilNurket Skrevet 24. mai 2013 #16 Skrevet 24. mai 2013 Vurderte det selv, men assosierer det veldig med 'Black Dahlia'. Not good. Anonym poster: 24e7b4f6ea4821a846bbca24bff6550f Signerer.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #17 Skrevet 24. mai 2013 Ikke fint.. Hva med Daria? Anonym poster: c5bb4e4e3071331549bf08a92855107a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå