Gå til innhold

Slanker du deg til sommeren nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestemte meg 17 mai at jeg skulle ned 10 kilo frem til 17 juli.

Jeg har gått ned 2 kg allerede. Er klar over at det meste er veske.

Spiser nokså normalt, men ikke brød-ris-pasta og søtt. Og spiser ikke etter klokken 19 på kvelden.

Jeg vil bli kvitt de siste kiloene etter gaviditeten! :D

Anonym poster: 58e5aaedadb73c26608b2289f12f8ee5

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Så flink du er da! Jeg er snart høygravid, så sommerslanking og sommerklær og alt det der får vente ;)

Skrevet

Ja det gjør jeg. Har ikke noen ekstrem diett, mer litt gradvis omlegging av kostholdet. Går endel i rugsprø med cottage cheese og skyr. Middagen spiser jeg som vanlig, men mindre porsjoner. Spiser en brøkdel av alt det godteriet jeg pleide å trykke i meg i løpet av en uke, men unner meg litt i helgene og spesielle anledninger. Spiser heller ikke sent på kvelden. Jeg trener jeg mye, men det har jeg alltid gjort. Har gått ned 2-2,5 kilo på 1 mnd. Skulle jo ønske det gikk litt fortere, men jeg vil samtidig ha det greit under prosessen. En veninne gikk på en skikkelig smell psykisk etter slikt ekstrem opplegg. Var nok andre underliggende faktorer som spillte inn, slankingen var nok det som veltet lasset, men jeg er allikevel skeptisk. Så tar det sakte men kontrollert :-) Klarer jeg 3-4 kilo til frem til juli, så er jeg suuuuper fornøyd :-)

Anonym poster: 2f8e51beeb4c033ae2e9026f134a5390

Skrevet

Jeg prøver... Har gått over til å spise det jeg mener og tror skal være mindre (spiser blant annet mye havregrøt), og sånn kalorimessig skal jeg være i underskudd... Men tror alt fiberet i havregrøten gjør meg forstoppet og oppblåst, for ikke går jeg ned i hverken kilo eller omkrets!

Jaja, får håpe det kommer seg til bikinien skal frem :P

Skrevet (endret)

Er ikke så mye jeg kan gjøre med kostholdet, vil jeg bli tynnere kan jeg redusere mengden. Men jeg trives med mine ekstra kilo både sommer og vinter. Nye klær, en hårklipp og litt selvbruning så føler jeg meg klar til sommeren.

Særlig avkledd blant folk er jeg ikke uansett vekt og utseende. Så den er grei.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Poden er 7 mnd nå, og var nede i den vekten jeg var før svangerskapet, men så begynte den å gå opp igjen, og jeg ble litt skremt da jeg plutselig hadde tømt en hel potetgullpose alene! Har vært overvektig før, og vil ikke tilbake dit, den gang var jeg 84 kg.

Denne gangen startet jeg på 69 kg den 7 mai, er nå 66. Målet mitt er å komme under 60, men tar det stille og rolig. Går på Grete Roede. :)

Stå på HI, du har gjort det bra! :)

Anonym poster: b9435d6c44672251a512609ac435282f

Skrevet

Nei, jeg syns ikke at jeg trenger å slanke meg. Skulle vel helst ha strammet opp litt her og der, men det blir så som så med det og...

Skrevet

Nei, jeg skal prøve å gå opp 5 kg til før fødsel. Men jeg "samarbeider" med ei på jobb som gjerne vil ned like mye som jeg går opp, og det er litt gøy og hjelper til å gjøre det ordentlig når vi snakker om vekt, mat osv hver uke. Jeg begynte å gå opp litt før hun begynte å gå ned, men de siste mnd har vi fulgt hverandre ganske godt. Det at flere på jobb vet at jeg prøver å gå opp hjelper også litt siden de da passer litt på meg.

Anonym poster: 8d79102273948c945c094be2753b8cda

Skrevet

Nei, jeg er ganske fornøyd med den kroppen jeg har.

Anonym poster: c6a528adc37136501053e700e104a816

Skrevet

Ja, har gått ned 18,5 kg - men har sikkert 20 til jeg skal ned. Men er hvertfall godt i gang og føler meg vel

Anonym poster: a5c64b85c448eaaaed6affe3d5d943ef

Skrevet

Ja, er 69kg nå. Mål om å komme meg under 60. Så her blir det ikke sommerkroppen, men julekroppen 2013..

Anonym poster: b6df2dfb0ad55679490e2689f7a0ebbd

Skrevet

Nei, men er bevisst på kostholdet. Fødte for to uker siden og spiser sunt:) håper amming og gåturer gir en naturlig vektnedgang utover sommeren.

Skrevet

Ja det gjør jeg iform av omlegging av kosten og trening, ammer så bør ikke gå ned for mye på kort tid. Begynte i mars og veide da 69,9 og idag viste vekta 62,9. Målet er å komme ned på startvekta før siste svangerskap som var 59. Er kun 160 og matchvekta er rundt 50-55.

Skrevet

Jeg logger all mat og trening. Har gjort det i fire uker nå, og gått ned fire kg. Skal ned tre kg til før ferien, og så håper jeg å holde vekta stabilt der de neste årene, nå som jeg har fått de barna jeg skal ha:-)

Anonym poster: c08927a636081d6524737cb44abd8827

Skrevet

Jeg logger all mat og trening. Har gjort det i fire uker nå, og gått ned fire kg. Skal ned tre kg til før ferien, og så håper jeg å holde vekta stabilt der de neste årene, nå som jeg har fått de barna jeg skal ha:-)

Anonym poster: c08927a636081d6524737cb44abd8827

Hvor mange kalorier er målet pr dag?

Anonym poster: 948cc471d58e39b40ef191355f9061cc

Skrevet

Jeg slanker meg hele tiden jeg. ALLTID. - Uten hell ;)

Går ikke ned i vekt. Ikke mye opp heller igrunn. Jeg er bare den jeg er. Spiser det jeg vil, når jeg vil, ikke overdrevet mengder av usunne matvarer, men kakebit nå og da.

Jeg får bare være den jeg er, jeg er fornøyd, og mat er viktig for meg, spiser det jeg vil, det gjør meg glad. Spise agurk til middag når hele familien spiser "ordenlig" middag, nei, det får jeg ikke til ....

MEN jeg er IKKE mye overvektig. Er 179 og veier 75 kg :-D ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...