Gå til innhold

Hjelp! Hvilket navn synes du er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi står virkelig fast når det gjelder navnevalg til gutten vår.

Navn vi har tenkt på er:

Sigurd

Sigve

Even

Eskil

Eivind

Magnus

Hvilket liker du best? Har dere andre forslag på lignende navn? :)

Anonym poster: 17e777a57aee48b69ef461b3df30b772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sigurd, Even og Eivind er fine :)

Anonym poster: f6a9cbebaa3665156d506e5df3d59829

Skrevet

Sigve og Eivind :)

Også Eiliv, Eilif, Edvind, Konrad :D

Men så er jeg veldig glad i litt gamle og uvanlige navn blant dagens barn :P

Skrevet

Sigurd er det finaste.

Kva med Sevrin?

Skrevet

Takk for svar, og forslag :) Jeg liker nok best Sigurd og Even tror jeg. Mannen er det nesten umulig å få noe utav, så da er det ganske vanskelig å komme fram til noe. Jeg står for alle forslagene bortsett fra Magnus som er hans. Ikke en klar favoritt hos ham, men et navn han liker.

Jeg begynner å bli utålmodig, vil finne et navn. Jeg tar det opp hver dag, men blir bare møtt med "tja si det" og "vet ikke" på spm om hva lillegutt skal hete. Ønsker å diskutere og være åpen og ærlig om hva vi synes om hvert enkelt navn men jeg får ikke respons.. Babyen er forresten født og er 3 uker gammel.

Skal jeg bare bestemme selv og sende inn navnevalgskjemaet? :P

Skrevet

Even er fint synes jeg. Slitsom mann :P Prøv å si at nå er det bestemt, gutten heter ... Og at hvis han har noen innvendinger får han komme med det nå, hvis ikke får han skrive under på papiret du holder foran ham.

Skrevet

Personlig så liker jeg ikke slike navn, men vil bare si at mannen her også er sånn. Jeg foreslår navn og han er stort sett nøytral eller negativ, så blir vel jeg som får bestemme denne gangen også ;) Og da har han ingenting han skulle sagt!

Anonym poster: 138db9864f71c53d0c6736bd18efb616

Gjest Thunder Road
Skrevet

1.Sigurd

2. Even eller Eskil

Skrevet

Personlig så liker jeg ikke slike navn, men vil bare si at mannen her også er sånn. Jeg foreslår navn og han er stort sett nøytral eller negativ, så blir vel jeg som får bestemme denne gangen også ;) Og da har han ingenting han skulle sagt!

Anonym poster: 138db9864f71c53d0c6736bd18efb616

Nei vi kan vel ikke alle ha lik smak :) "Godt" å høre at det ikke bare er min mann som er sånn. Han var lik ved navnevalg på våre to andre så det kommer vel ikke som en overraskelse nå :P

Da gikk jeg i månedsvis å grublet over navn, han hadde ikke peiling eller meninger. Jeg fikk en favoritt og presenterte det til slutt til ham og da sa han "Ja det var et fint navn". Så vi har blitt enig og er veldig fornøyd med det vi har valgt. Hadde bare ønsket at vi skulle komme fram til noe sammen denne gangen ;)

HI

Skrevet

Liker Even best av disse. Eskil som god nr. 2. Hadde Askil stått på listen, hadde det fått "førsteplass" hos meg:) Evt. Aksel. Lykke til!

Skrevet

Takk igjen for alle svar :) håper dagen er kommet hvor lillebror får navn :) Det er jo heller INGEN av familie eller venner som maser heller :P

HI

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hva med Sigurd Magnus eller noe i den duren, så får begge et navn de liker? Gutten må jo få et navn, så hvis faren er så uengasjert får han bare ta til takke med din avgjørelse. Du får minne faren på at navnet skal han leve med resten av livet, så det kan jo lønne seg å engasjere seg bittelitt nå...(for en slappfisk!).

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Vi står virkelig fast når det gjelder navnevalg til gutten vår.

Navn vi har tenkt på er:

Sigurd

Sigve

Even

Eskil

Eivind

Magnus

Hvilket liker du best? Har dere andre forslag på lignende navn? smile.png

Sigurd, Eivind og Magnus er fine :-)

Skrevet

Even

Anonym poster: c3eeec6e72caec515f6fdcbe5567a157

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...