Gå til innhold

Lider barna noen nød om foreldrene ikke har noen venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonym poster: 50a67e0fc73eafebbdf80b6f6c0c025e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere ikke lar det gå utover barna i den forstand at alle helger er familietid og alle ettermiddager er familietid, så burde det ikke være noe problem. Barna bør jo få tid til å være sammen med sine venner og ikke bare dere. Men sier ikke at det er tilfelle hos dere da.

Komme jo ann på hvor gamle barna deres er. Når de er i skolealder er de mer opptatt av venner enn å henge med mamma og pappa hele tiden. Så da blir dere mye alene i helger og ettermiddager når barna løper avgårde med venner. Da kan det jo være ålreit å ha venner man kan invitere eller bytte på å dra ut å møte venner. Ser for meg at det blir stusselig etterhvert som årene går og barna blir mindre opptatt av dere.

Anonym poster: 93dc111bf3342edfa3da6a26cc0825cd

Skrevet

Ser for meg at det blir stusselig etterhvert som årene går og barna blir mindre opptatt av dere.

Det er da ikke nødvendig å trekke fram. Det er ikke alle som bare kan gå ut og velge venner, av ulike årsaker. Men hvis jeg hadde kunnet, skulle jeg definitivt gjort det.

Hjelper slett ikke å bli fortalt hvor stusslig jeg har det, eller kommer til å få det.

Anonym poster: b0143a37a7d59275b360779d2a9fb5c3

Skrevet

Ser for meg at det blir stusselig etterhvert som årene går og barna blir mindre opptatt av dere.

Det er da ikke nødvendig å trekke fram. Det er ikke alle som bare kan gå ut og velge venner, av ulike årsaker. Men hvis jeg hadde kunnet, skulle jeg definitivt gjort det.

Hjelper slett ikke å bli fortalt hvor stusslig jeg har det, eller kommer til å få det.

Anonym poster: b0143a37a7d59275b360779d2a9fb5c3

Ikke her på ekle anonyme. Barna kommer nok ikke til å lide noen nød, og du/dere kommer nok til å verdsette tid alene :)

Anonym poster: e42b075aacdfb457d3d44f19f545eddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...