Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har en datter på 10 år, og hun har aldri hatt noe særlig kontakt med broren sin. Dette fordi han var i tenårene da hun kom til, og var i krangel med sin far i den tiden. Etter jenta kom til ble det slutt mellom meg og faren, og det var veldig lite kontakt med hans familie siden han bodde så langt unna og var veldig lite interessert i å ha henne. Etter flere år begynte hun å dra til han, en sjelden gang, noe som gjør at hun ikke har verdens beste kontakt med den familien. Men nå har hun blitt tante, og storebroren som alltid har vært en "pøbel" har virkelig skjerpet seg og blitt mann. Han har ringt jenta mi flere ganger idag for å fortelle at hun er blitt tante, sendt henne flere meldinger med bilder og han inviterte både meg og henne på besøk på sykehuset så idag var vi på barselbesøk! Helt ærlig skal jeg inrømme at jeg aldri trodde det kom til å bli mann av denne fyren, og at det ikke var noe håp for jenta. Men idag har alt snudd seg, og jeg har virkelig sett at han har skjerpet seg og blitt voksen Håper virkelig de kan få et mye bedre forhold enn de tidligere har hatt, og han tok virkelig vare på henne idag da vi var på besøk. Han var så opptatt av å ta vare på søsteren sin idag, jeg ble bare så rørt! Følelsen av å se at to søsken bli nærmere hverandre er bare helt fantastisk, hadde faktisk ikke trodd at det skulle skje. "krysser fingrene for at de får et godt søskenforhold med tiden" Anonym poster: 0f6c3af2cc74d84795611208214d7242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå