Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 ? Anonym poster: cb041dfb8cd67e9dea18e6f2ffbff65f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Sånn midt på treet. Gir mye klem, sier at hun er glad i meg, hun blir lei seg når noen slår seg, trøster når andre er lei seg, er veldig snill med dyr og hun er ei god jente. Men hun kan, som barn flest, finne på å dytte, hun kan dra katten i halen og hun kan finne på å kaste sand etc. Tror hun er som unger flest Anonym poster: 92c9fe45c0fb6ce2ab9f61d83cdd010a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Sånn passe her også vil jeg si. Han blir oppriktig lei seg hvis han ved et uhell gjør lillesøster vondt. Hvis han kommer borti henne og hun faller f.eks. Han trøster også godt, og er opptatt av om mamma og pappa har vondt hvis han ser blåmerker og småsår og slikt. Sier "stakkars mamma" jeg skal blåse på.. Samtidig er det nok litt "utenpå" dette her, tillært... for når han blir hissig kan han innimellom få seg til å slå.. og han forstår ikke helt... Anonym poster: 55f74f061099efc0e22e00d5abc4520b
Tarssan Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Nja.. Sånn litt under midt på treet her. I barnehagen får hun skryt over at hun er omsorgsfull, mens hjemme er hun en tornado som først i det siste er begynt å vise omsorg for lillesøster. Er endel sjalusi inni bilde her da.
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Alt fra å være kjempesnill, dele, trøste, låne bort osv i gode stunder til å være en liten egoist i andre. Er det riktig ille kan hun dytte eller slå, men for det meste er hun hyggelig og grei. Tror hun er sånn midt i normalen ang empati og omsorg.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Synes han er veldig empatisk, trøster andre, snill med broren sin, lar han få låne lekene hans, viser også empati for døde ting om noe er i stykker, Hehe Det er megasøtt. Men han kan som andre være rampete også, dulte borti lillebror osv. Forteller ærlig når jeg spør om han har gjort noe galt og hva han har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå