Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 For 10 år siden ble jeg voldtatt. Han var 25 år eldre enn meg. Jeg gikk siste året på ungdomsskolen. Jeg fullførte 3 års videregående, men med dårlig resultat grunnet mye skulk som igjen kom av depresjoner. Jeg var selvskader i 4 år etterpå og armene er fulle av arr. Arrene på magen og bena er borte. Den siste tiden har jeg begynt å føle et større og større hat. Jeg begynner å få skumle tanker mot denne personen. Jeg kommer aldri til å gjøre noe mot han, men hatet kommer nok til å gro Anonym poster: 7815d547afbe0ec16400015a5598c50d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Skaff hjelp! Det er ikke sunt å gå rundt å føle hat, det gagner ikke deg på noen måte. Heller tvert i mot! En psykolog kan hjelpe deg å sortere følelser, og å komme helt over det grusomme som skjedde deg. Føler med deg! Anonym poster: 2c4e1446bbd2e04e88e884e9e35fd1ab
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Enig med den over! Han fortjener ikke at du bruker en tøddel energi på å i det hele tatt tenke på ham, men gurimalla, jeg skjønner deg jo inderlig vel... (Uten å ha opplevd det selv, altså.) Masse lykke til! Han skal ikke få stjele mer av din tid og dine krefter! Det er bare du som eier din kropp og ditt sinn, han råtner forhåpentligvis innvendig... Anonym poster: e20382756ceddebe2d656ec5b7e5fe82
Marsipanmor Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Jeg forstår godt at du hater. Uansett hva du kunne ha gjort nå så vil det aldri kunne gjøre noe med fortiden.. Er ikke dumt å snakke med noen som kan hjelpe deg å se fremover uten hatet. Kjenner jeg blir litt sint selv, at noen er så fæle og ødelegger så mye for et annet menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå