Gå til innhold

Kypros??? Vært på fig tree bay?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortell litt da:) strendene, maten, folka, shopping? Uteliv? Barnevennlig?

 

Anonym poster: 50ed57619cb5e036838c46498e1a98d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var der i 2 døgn, da fikk vi flytta oss over til Ayia Napa isteden. Trivdes overhodet ikke der! Så lite av stedet, furta egentlig på hotellet de timene vi måtte være der, he, he...

 

Anonym poster: 9acf5ebbb92eb885c25ee14c313ed132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var på fig tree bay med sønnen min på da 10 mnd og en venninne med barn på samme alder. Det var utrolig fint, vi var der første uken det åpnet for sesongen så var veldig stille og rolig, mange steder som ikke hadde åpnet enda. Vannet er krystallklart (kanskje det fineste jeg har sett noen gang- og jeg har reist MYE), herlige barnevennlige strender, det er grei shopping - ikke noe shoppingmekka men endel fine butikker. Folkene var veldig hjelpsomme (punkterte dekket på barnevogna og fikk hjelp med en gang).

 

Bodde på startours blue village, helt fantastisk opplegg hvis du skal ha med barn! Beliggenhet, leilighetene, opplegget, maten - ja alt perfekt for oss ihvertfall! Anbefaler å da ta leilighet på bakkenivå med havsutsikt! Perfekt!

 

Tja, noe mer du vil vite? Utelivet fikk vi ikke testet ut, men mange barer og slikt! Et rolig sted med masse å tilby av vannsport, tennisbaner, og ikke langt til badeland etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var på fig tree bay med sønnen min på da 10 mnd og en venninne med barn på samme alder. Det var utrolig fint, vi var der første uken det åpnet for sesongen så var veldig stille og rolig, mange steder som ikke hadde åpnet enda. Vannet er krystallklart (kanskje det fineste jeg har sett noen gang- og jeg har reist MYE), herlige barnevennlige strender, det er grei shopping - ikke noe shoppingmekka men endel fine butikker. Folkene var veldig hjelpsomme (punkterte dekket på barnevogna og fikk hjelp med en gang).

 

Bodde på startours blue village, helt fantastisk opplegg hvis du skal ha med barn! Beliggenhet, leilighetene, opplegget, maten - ja alt perfekt for oss ihvertfall! Anbefaler å da ta leilighet på bakkenivå med havsutsikt! Perfekt!

 

Tja, noe mer du vil vite? Utelivet fikk vi ikke testet ut, men mange barer og slikt! Et rolig sted med masse å tilby av vannsport, tennisbaner, og ikke langt til badeland etc.

 

Var der forresten i rett etter påske i år :) det er vanvittig mye ny bebyggelse, flotte hoteller ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært 10 år på rad på startours Blue Village Althea Beach. Skal dit igjen i sommer. Love it!

 

Anonym poster: 461f5315624c544b22f309c11e261798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja for noen år tilbake.. Stranden er helt fantastisk..helt finkornet sand,krystallklart vann.. Veldig stabilt vær på kypros,solrikt og varmt. Maten;typisk turistmat..G+ Shopping;vanlige sydensjapper.. Litt høyt prisnivå,kanskje rimeligere nå. Super "sol og bad" ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er kjempefint der! Fineste stedet på øyen.

 

Anonym poster: 1d47f1be6fe516f735c35b04c7dd5640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der for noen år siden med barn :) Veldig barnevennlig, stille og rolig. Fantastiske strender og krystallklart vann.

Vi var på ferie der for å sole oss, bade og slappe av. Hadde nok dratt en annen plass hvis målet for ferien var shopping, uteliv og severdigheter.

 

Ps. Vi var en tur innom Agia Napa som ligger 11 km unna. Der var det ungdommer som ravet gatelangs og høy musikk til enhver tid. Mye støy fra hotellene. På Fig Tree Bay var det mest barnelatter :)

 

Anonym poster: 00a4d8ac5cd8476ee2685efc0502bd86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp hjem,vært to uker på blue vollage nausicaa beach.

Masse barn,masse nye venner for våre,fint hotell,overraskende god mat på all inclusive.

Vi var veldig fornøyd.

Baby lounge dersom du har barn under 2 år, den var helt ny,akkurat åpnet og kjempefin.

To basseng slik at du kan velge etter støybehov..

Sjøen er helt krystallklar,snorklet masse og så på alt som bevegde seg under overflaten.

Shoppingen er vel ikke helt på topp,men er et par bra butikker med bra tøy i tillegg til alle souvenirshoppene.

Det er veldig barnevenlig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett av de fineste stedene jeg har vært i hele verden, elsker det!!!!

 

Anonym poster: 1fd5d0630473d02917e440590506981c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der før jeg fikk barn. Veldig rolig som passer for barnefamilier. Vi tok taxi til ayia napa hver kveld for i fig tree bay var det ikke akkurat party.

Endret av Øyne som ser!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...