Gå til innhold

Bryst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte noen nye BHer i dag.

Det var på høy tid.

Min datter sier "Det er sånn du har for å holde puppa på plass så ikke de heeeenger og sleeeeeenger *lager store vuggebevegelser med armene* så veldig frem og tilbake fra side til side?"

Gleden over kjøpet stilnet med ett litt..

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det er nok bare misunnelse. Det er det alltid på Dib.

Skrevet

Haha :)

Her kom følgende utsagn : mamma du har fine pupper. Men jeg vil ikke ha like lange.

Skrevet

Her får jeg stadig dette spørsmålet : mamma, hvorfor har du så store pupper? Det er jo ingen som får melk fra dem lengre.....

Skrevet

"Hahahah, mamma du har sånn puppestativ"

Gjest sug lut
Skrevet

"Magen nede. Alle puppene oppe." (treåringen satt og pratet med seg selv om mammas oppbygning...)

Skrevet

....stønn dette minte meg på at det er på tide å komme seg ut av amme-bh og amme-trusene nå siden jeg sluttet å amme for ett år siden :mellow:

Kanskje det får litt fart på sexlivet samtidig. Win-win :D

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

....stønn dette minte meg på at det er på tide å komme seg ut av amme-bh og amme-trusene nå siden jeg sluttet å amme for ett år siden :mellow:

Kanskje det får litt fart på sexlivet samtidig. Win-win :D

Min teori når det gjelder sexlivet er at det tar seg opp når vi flytter.

Tror junior på eget rom så vi slipper å re opp sofaen, men kan ha osss i dobbeltsenga vil føre litt impulsivitet inn i sexlivet igjen.

Når det gjelder undertøy må jeg skryte av change og reimers de har nderyøy med god støtte for de av oss som ble "velsignet" med gcup. De har tilogmed slikt som ser fint ut.

Når det gjelder barn og pupper vet jeg ikke hva greia er. Når Junior kommer opp i senga på morgenen er han veldig på å prøve å ta på de. Husker jeg selv var veldig på å spørre når jeg kom til å få de og at jeg også komenterte at mamma sine så ut som en brødeig på vei til å vokse ut av bollen.

Jeg får vel igjen når Junior begynner å prate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...