Gå til innhold

Gravid og hemoroider, HJELP!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ÆSJ... da har jeg altså fått påvist hemoroider.

De er ikke smertefulle eller noe sånt, men bare merka at det var noe der. Og får liksom ikke tømt meg helt når jeg går på do.

Fikk beskjed om å prøve en salve fra apoteket av legen min. Så den skal nå prøves.

 

Har bare 5 uker til termin og ser for meg et smertehel**** uten like når jeg har fått det allerede før fødsel :( Og har veldig lite lyst til å flashe rumpa til jordmor liksom...

 

Noen som har erfaringer å dele med meg?? Går det bort etterhvert eller er jeg nå dømt til å ha denne dritten for alltid??

Klarte meg gjennom sist graviditet og fødsel uten (iallefall som jeg vet) og syns det er bittert å få det nå :(

 

HJELP!!!

 

Anonym poster: 0e3909c5516c5ed224aebcc613d3c380

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:(

 

Anonym poster: 0e3909c5516c5ed224aebcc613d3c380

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...