Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Hjelp :/ Anonym poster: 1875e3d039cdc2e1e8a144e80a220945
Gjest Ingen skal få! Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Hedda. Lone er stygt. De to andre er rare
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Hedda Hadde det på min jenteliste, men fikk en gutt Anonym poster: 0c2c69d3211309af68b354a20c785fee
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Hedda er finest av disse. Liker Tina bedre enn Tine, men Tine er ok også. De andre liker jeg ikke. Anonym poster: 615a97ceb6e2f6285aa6dfe8fd00006b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 Hedda! Var nr 1 på min liste men mannen ville ikke Anonym poster: 720bbf745a69cba62cb0099e87bfa736
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #10 Skrevet 23. mai 2013 Hedda, for det heter jeg:) Anonym poster: 83032c43cca9c3ec9ef98bc0ab22f329
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #11 Skrevet 23. mai 2013 Hedda eller Helle. Lone liker jeg ikke, Tine er ok. Anonym poster: 6c573d5c1ef23d962db6d17f1fae40f2
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #12 Skrevet 23. mai 2013 Må innrømme at Lone og Hedda er øverst på lista Ser ut som Hedda er best likt. Ikke at det var noe sjokk da det navnet ligger ganske høyt opp på lista i forhold til de andre.... Anonym poster: ac33271487fb87503ccf6d4f53c55514
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #13 Skrevet 23. mai 2013 Lone eller Helle! - men på jenten min ble det faktisk Mille i stedet for Helle.. Anonym poster: 922a768d1a0956cdbd87cd2fc1bc8140
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #14 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har en liten Lone Elsker det navnet. Anonym poster: c41053b70a2e351eb1e113ff7dd970fd
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #15 Skrevet 23. mai 2013 Hedda:) for d heter jenta vår. Anonym poster: 6353a6f50d1c491ecdf2766434c4f88f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #16 Skrevet 23. mai 2013 Hedda:) for d heter jenta vår. Anonym poster: 6353a6f50d1c491ecdf2766434c4f88f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #17 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har en liten Hedda, så jeg stemmer jo selvsagt på det navnet... Det er et populært navn nå, men ikke altfor populært, heldigvis. Anonym poster: 4c76d94c77f782c0a60ebe7bfe71b73a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #18 Skrevet 23. mai 2013 Lone! Tine Helle Hedda ( oppbrukt ) Anonym poster: e8d24b1f33240a907d415c1d4e0a77cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå