Gå til innhold

Ringe legevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde fått en svak soppingeksjon i munnen for en uke siden, kjøpte corsodyl, men har bare blitt værre..

Idag oppdaget jeg hvitt belegg på tannkjøttet, og noen små hvite prikker/blemmer.. Dt er veldig ømt og vondt.

Jeg skal ut og reise i morgen, så er jo ikke sikkert jeg får haste time så tidlig på dagen heller.. Skal jeg ringe legevakten?

Anonym poster: 879480bcf36da23e4d78f154e9ab112b

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Det skader aldri å ta en telefon. Hvis det er en hektisk legevakt (som f.eks i Oslo) tror jeg ikke du hadde blitt prioritert, men hos mindre legevakter hvor man bestiller time er det kanskje en mulighet.

Du kan ihvertfall få råd på telefonen om hva du eventuelt kan gjøre.

Skrevet

Dette er nok ikke noe som blir prioritert på legevakten, nei... med mindre du bor på et veldig lite sted. mulig du får komme til, men det blir nok MANGE timer å vente.. Hva med å gå på Volvat? Tror de har legevakt, eller ihvertfall mulighet til å få time i morgen tidlig. Forstår det er vondt, men det er ikke mulig å komme fort til på legevakten pga dette, dessverre...

Anonym poster: abbddeac94e717a2bbc8473cdb24937c

Skrevet

Får nok ringe legen med en gang de åpner i morgen.. Reiser ikke før kl 12.. Så kan være jeg får komme inn..

Håper inderlig det.. Har time neste uke uansett, men er ikke noe godt å gå rundt slik..

Det er så ubehagelig, at jeg har lagt fra mej røyken.. Og har ikke lyst på heller..

Så kommer jo en god ting ut av dette :P

Anonym poster: 879480bcf36da23e4d78f154e9ab112b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...