granatepla Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Åååh, sitter her med en hjemmeeksamen som skal inn i morgen klokka 10, men får det bare ikke til! Det er ikke det at temaet er så vanskelig, jeg kan stoff nok til å sprenge ordbegrensningen og vel så det, men jeg får det bare ikke ut og det er så enormt frustrerende!! Åh, som jeg gleder meg til sommerferie! Det var egentlig ikke noe jeg ville med dette innlegget, måtte bare så ut litt frustrasjon sånn at jeg ikke sprekke her jeg sitter og river med i håret..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 TVI TVI! Og om det kan muntre deg opp så kan jeg fortelle at når du starter på ferie på mandag så begynner min hjemmeeksamen, sukk for meg og HURRA for deg! Du klarer dette! Anonym poster: de82c5c7045492339b927f86a50961c2
Tarssan Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Tenk på at i morgen kl 10 er du færdig med den og da trenger du forhåpentligvis aldri mer å skrive den eksamen Ellers, skriv i vei og kutt ned etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå