Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Da jeg holdt på med eksen (4år siden) så holdt jeg på med en annen fyr samtidig, dette var helt i starten. Etterhvert så ble det seriøst mellom meg og eksen så droppet han andre. Fant ut jeg var gravid, var sjokk for oss begge to, men vi bestemte oss for å beholde babyen. Jeg viste ikke hvem som var faren for holdt jo på med to samtidig, men dette viste ikke eksen noe om, så holdt kjeft. Han var mye bedre farsemne enn den andre fyren. Vi (jeg) fikk en nydelig liten datter og livet var perfekt. Kjøpte hus da hun var 3 mnd gammel. Men for 1,5 år siden ble det slutt mellom oss, han har ca 850 000 i året så har jo fått greit med barnebidrag. For ca 2 mnd siden traff jeg tilfeldigvis på han andre fyren jeg holdt på med samtidig som jeg holdt på med eksen. Var på samme fest, vi begynte å snakke litt osvog plutselig utbryter venninnen min " herregud du er jo prikk lik xxx (meg) sin datter" og der og da innså jeg at det var nok han som var faren. Vi snakket ikke mer om det, han nevnte at han var ferdig utdannet nå og hadde fått en veldig god stilling i farens bedrifte, har lønn på 1,8 mill i året. dagen etter tenkte jeg litt på dette, hvis han er faren så vil jo barnebidraget bli mye høyere enn det jeg får av eksen pluss min datter får bli kjent med sin biologiske far. Etterhvert tok jeg motet til meg og fortalte at jeg var usikker på om det var han eller eksen som var faren, han ville ta DNA prøve og den viste at han var faren. Han var veldig interessert i å bli kjent med datteren sin. Sendte da en sms til eksen og forklarte han alt sammen, at han ikke var faren og at jeg dermed ikke så noen grunn til at han skulle ha kontakt med datteren min. I Han klikket i vinkel, truet med å anmelde meg osv. I går fikk jeg en sms fra eksen hvor han krever at jeg tilbakebetaler alt barnebidraget han har betalt meg i 1,5 år!! Altså hallo? Hva faen feiler det fyren? Akkurat som han kan kreve det. Blir bare så irritert på den barnslige oppførselen hans. Faen kan han ikke bare innse at han ikke er faren til datteren min liksom!? Truer med å anmelde meg osv, hva gjør jeg? Skal jeg bare ignorere han? Dustemann! Anonym poster: 87a0df941051deacd4c534fcd1f45d2d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Nice try. Hva i alle dager? Har det blitt idrett å prøve å provosere her inne eller??? Anonym poster: 357cc8fd54f31dad86cbac7f625e9500
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Jeg kjenner at det nok ikke først og fremst er du som skal ignorere, trollmor. Anonym poster: d077b75c553c39adf7e4f1a202f93956
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Du har holdt tilbake opplysninger, og visst at han ikke var faren fra starten av? Du har løyet for han rett og slett. Jeg hadde og krevd tilbake barnebidragene da som mannfolk, siden du visste om det. Og er du BARE ute etter å skvise mest mulig penger av mannfolka? Dette er et tulleinnlegg, det må det være... Anonym poster: 2e88f4268b05a2c0ccdb9b341e9b1b30
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 Sjeldent jeg sier dette...men eksen er ikke en dust. Du går jo bare etter penger og så blir du fornærmet når eksen gjør det. Skjerp deg Anonym poster: f47291b357a127f1a601b0094624764c
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Altså...Om mannen har oppdratt ungen som sin egen i over 3 år så skjønner jeg han godt. Pappa er ikke noe man er, man blir det. Er jo ikke riktig at han skal slutte å se ungen?? Om du må tilbakebetale vet jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Dustemann? Er du helt dum i hodet? Han har trodd at han er faren til barnet, er klart han syns at det er tøft. Og du har jo visst om dette. Dustekvinne heter det. Skjønner godt at han reagerer. Og du sendte bare en sms og forklarte? Om han kan kreve tilbake vet jeg ikke. Anonym poster: dab660b689c1b3aab26c8a16d61ea146
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 Selvfølgelig må du betale tilbake. Om ikke vil han selvfølgelig anmelde deg. Anonym poster: 5ea8fe45da2be42d6c644aa79f31de6b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 T R O L L Anonym poster: 7ee514f3499c9ab4832f41553a280766
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #10 Skrevet 23. mai 2013 Er du helt idiot? Jeg blir nesten målløs.. Er det mulig å være så idiot som deg? Stakkars............ Anonym poster: 27bdf0b4be395ac0f5ca17d7a4a96bef
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2013 #11 Skrevet 23. mai 2013 Vet forresten om et tilfelle der far fikk omsorg pga manglende omsorg fra mor. Han hadde barnet i 2 år helt til mor kom på at hun hadde hatt sex med en annen, som viste seg å være biologisk far. Heldigvis hadde biologisk far vett på å se barnet beste, så han andre fikk adoptere.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #12 Skrevet 23. mai 2013 Dustemann? Er du helt dum i hodet? Han har trodd at han er faren til barnet, er klart han syns at det er tøft. Og du har jo visst om dette. Dustekvinne heter det. Skjønner godt at han reagerer. Og du sendte bare en sms og forklarte? Om han kan kreve tilbake vet jeg ikke. Anonym poster: dab660b689c1b3aab26c8a16d61ea146 Håper forresten at han får vær krone tilbake Anonym poster: dab660b689c1b3aab26c8a16d61ea146
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #13 Skrevet 23. mai 2013 Hahahaha, ikke noe å si på fantasien din ihvertfall, skjønner du kjeder deg og vil provosere frem en debatt her Men at en mamma kan være så blåst i hodet som du fremstår i tulleinnlegget ditt nekter jeg å tro så dette er nødt til å være tullball... Anonym poster: 137c76bb98a7b1e84f329b25d216c2da
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #14 Skrevet 23. mai 2013 Er det deg Rannveig? Anonym poster: ebdea0227b8fc41ed076f3439c9e293e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #15 Skrevet 23. mai 2013 Gjesp. Anonym poster: 529921d13b59eda8b825567bef39378a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #16 Skrevet 23. mai 2013 Håper du tuller! Eller finnes det virkelig damer som er så blåst i huet som du later som? Og skulle det faktisk vise seg at du ikke troller så tror jeg (uten å vite 100% sikkert) at han kan kreve tilbake bidraget. Vet om tilfeller den andre veien, biologisk far får krav om å betale barnebidrag fra barnet ble født selv om kanskje ikke fikk vite om barnet for det var 5 år.. Men håper ikke du får etterbetalt av han andre, rett og slett fordi du er så grisk at du ikke fortjener det. Men jeg må si jeg blir litt provosert om dette faktisk er sant.. Du velger å knuse en mann og et barn og ødelegge deres forhold, i tillegg nekte mannen å ha kontakt med barnet han har trodd han var far til i flere år, kun fordi du får mer bidrag av han andre? Har du stoppet opp og tenkt over at for barnet vil det oppfattes som at far dør? Det vil føles like vondt! Og alt dette fordi mor er en golddigger... Jaja... Godt jeg ikke kjenner damer som deg. Anonym poster: 160ffc7d8bfcf56fe3ed25c6ee8a1670
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #18 Skrevet 23. mai 2013 Da jeg holdt på med eksen (4år siden) så holdt jeg på med en annen fyr samtidig, dette var helt i starten. Etterhvert så ble det seriøst mellom meg og eksen så droppet han andre. Fant ut jeg var gravid, var sjokk for oss begge to, men vi bestemte oss for å beholde babyen. Jeg viste ikke hvem som var faren for holdt jo på med to samtidig, men dette viste ikke eksen noe om, så holdt kjeft. Han var mye bedre farsemne enn den andre fyren. Vi (jeg) fikk en nydelig liten datter og livet var perfekt. Kjøpte hus da hun var 3 mnd gammel. Men for 1,5 år siden ble det slutt mellom oss, han har ca 850 000 i året så har jo fått greit med barnebidrag. For ca 2 mnd siden traff jeg tilfeldigvis på han andre fyren jeg holdt på med samtidig som jeg holdt på med eksen. Var på samme fest, vi begynte å snakke litt osvog plutselig utbryter venninnen min " herregud du er jo prikk lik xxx (meg) sin datter" og der og da innså jeg at det var nok han som var faren. Vi snakket ikke mer om det, han nevnte at han var ferdig utdannet nå og hadde fått en veldig god stilling i farens bedrifte, har lønn på 1,8 mill i året. dagen etter tenkte jeg litt på dette, hvis han er faren så vil jo barnebidraget bli mye høyere enn det jeg får av eksen pluss min datter får bli kjent med sin biologiske far. Etterhvert tok jeg motet til meg og fortalte at jeg var usikker på om det var han eller eksen som var faren, han ville ta DNA prøve og den viste at han var faren. Han var veldig interessert i å bli kjent med datteren sin. Sendte da en sms til eksen og forklarte han alt sammen, at han ikke var faren og at jeg dermed ikke så noen grunn til at han skulle ha kontakt med datteren min. I Han klikket i vinkel, truet med å anmelde meg osv. I går fikk jeg en sms fra eksen hvor han krever at jeg tilbakebetaler alt barnebidraget han har betalt meg i 1,5 år!! Altså hallo? Hva faen feiler det fyren? Akkurat som han kan kreve det. Blir bare så irritert på den barnslige oppførselen hans. Faen kan han ikke bare innse at han ikke er faren til datteren min liksom!? Truer med å anmelde meg osv, hva gjør jeg? Skal jeg bare ignorere han? Dustemann! Anonym poster: 87a0df941051deacd4c534fcd1f45d2d Hva faen feiler det DEG???? Skal du lage trolleinnlegg så ikke overdriv så voldsomt da................ Anonym poster: 435ad76daa1150ce3446691d2bbdfcc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå