Gå til innhold

Denne kjolen i bryllup?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah den var jo supersjamerende :D

Skrevet

Den var kjempekul :)

 

Anonym poster: 795f6bb775a64da01ad92db9e62f376b

Skrevet

Kjempekul! Go for it :)

Skrevet

50-tallsbryllup, eller? :) Den var fin..

 

Anonym poster: 3cd87d90a0d7e2e3144858082832179f

Skrevet

Har så sansen for de 50 tallskjolene!!! Kjempefin :) Vurderte en sånn til bryllup selv :)

 

Anonym poster: fea3e6d210f1d0018d85440851048afd

Skrevet

Nice!! Vil ha :wub:

Skrevet

Den mørkeblå med større prikker var finest synes jeg. Veldig fine kjoler :)

 

Anonym poster: d3ca5262e1384f92b80609faeca879e1

Skrevet

Kjempefin! Vil tipse deg om midnatt.no. Masse billige 50tallskjoler. De har ofte tilbud og rask levering. :)

 

Anonym poster: b28625c629340d8a3bf29d2a1644e619

Skrevet

Kjempefin! Vil tipse deg om midnatt.no. Masse billige 50tallskjoler. De har ofte tilbud og rask levering. :)

 

Anonym poster: b28625c629340d8a3bf29d2a1644e619

 

Takk for tips! :))

Da har jeg bestilt en slik:

http://www.midnatt.no/mobile/index.php#pro_1137

Gleder meg til den kommer :D

Skrevet

Noen som har tips til fint tilbehør da?:)

Skrevet

Jeg hadde en 50-tallskjole i bryllup i sommer. Min var hvit med svarte blomster på, svart silkebelte i livet. Jeg hadde rød bolero og røde sko, knallrød lebestift. Følte meg veldig fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...