Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Det er nå 11 dager siden jeg fødte - en ukomplisert fødsel, ingen revning eller klipping, kun 2 sting på et par overfladiske skrubbsår. Fremdeles har jeg vondt i underlivet, spesielt rett ved urinrøret opplever jeg en stikkende smerte når jeg f.eks. setter meg eller reiser meg opp, og også når jeg har tisset. Virker som det gir seg når jeg presser noe mot punktet hvor det gjør vondt... Noen som vet hva dette kan være - er det bare slik det blir etter fødsel? Og når vil det evt gi seg? Fikk satt kateter 2 ganger i forbindelse med fødselen, kan dette være grunnen? Muskulaturen "der nede" er helt fin, klarer å knipe som bare det, og kan holde igjen både det ene og det andre... Har også stikkende smerter i endetarmen, men jeg har vært plaget med forstoppelse siden fødselen og blør hver gang jeg har avføring (au!), det kan tenkes at det rett og slett er ømt pga dette... Gleder meg virkelig til alt er tilbake til normalen! Anonym poster: 9151cbc8126b9601df755a15bee44005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå