Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 lå mannen på sofaen og sov. Tenkte at det må være utrolig deilig å bare komme hjem fa jobb, slenge seg ned på sofaen og bare tenke på seg selv. Så det gjorde jeg. Mitt lille eksperiment går nå ut på om han overtar ansvar hvis jeg bare ligger her. Sånn som han gjør. Spennende. Anonym poster: 54eca2cb32c6efbe3cdea001a055472a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 ? Han sov og du gjorde det samme? Eller sov han i går på sofaen og nå gjorde du det samme i dag? Anonym poster: a67a56ee417ea2b75c059a845452aead
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Haha. Lykke til Anonym poster: 8e9f3e78115ce9bc7567b9607a92352d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 lå mannen på sofaen og sov. Tenkte at det må være utrolig deilig å bare komme hjem fa jobb, slenge seg ned på sofaen og bare tenke på seg selv. Så det gjorde jeg. Mitt lille eksperiment går nå ut på om han overtar ansvar hvis jeg bare ligger her. Sånn som han gjør. Spennende. Anonym poster: 54eca2cb32c6efbe3cdea001a055472a Oi oi! Hold oss oppdatert, er du snill! Jeg har hatt lyst til å foreta et slikt eksperiment mange, mange ganger, men har ikke hatt guts til det. Kanskje jeg kan bli inspirert? Anonym poster: 99f961b01a594082c2c49f065424b7ff
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 ? Han sov og du gjorde det samme? Eller sov han i går på sofaen og nå gjorde du det samme i dag? Anonym poster: a67a56ee417ea2b75c059a845452aead Da jeg kom hjem fra jobb lå han og sov, så da tenkte jeg at det må da være innafor at jeg også legger meg ned med en gang jeg kommer innafor døra. Anonym poster: 54eca2cb32c6efbe3cdea001a055472a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Og hvor er kidsa...? Anonym poster: 02c0b06497b3de6478cbe6e47d80f9aa
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Og hvor er kidsa...? Anonym poster: 02c0b06497b3de6478cbe6e47d80f9aa Kanskje HI er gravid? Anonym poster: d6a046e047ae3ca6d5f4d1f6368a9f76
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 Og hvor er kidsa...? Anonym poster: 02c0b06497b3de6478cbe6e47d80f9aa Kanskje HI er gravid? Anonym poster: d6a046e047ae3ca6d5f4d1f6368a9f76 Det hørtes ikke egentlig Anonym poster: ce26f86f299b100fd9d72a1ce8f251b8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 Høres ut som et sunt forhold. Er jeg irritert over noe mannen gjør (eller ikke gjør) så snakker vi om det, vi leker ikke idiotiske små leker. Anonym poster: 2895b540682eeb8b865faf4ae911e8ff
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #10 Skrevet 23. mai 2013 OK. Ja så lenge dere ikke har små barn så.... Sier seg selv at begge foreldre ikke kan sove midt på dagen da............. Forstår at du er irritert da Anonym poster: a67a56ee417ea2b75c059a845452aead
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #11 Skrevet 23. mai 2013 Hvordan gikk det? Og til dere som tror begge ligger og sover - I GÅR lå mannen til hi på sofaen og sov , i dag gjør hun det samme. Anonym poster: 7392facf9a438281a10f23cf06569445
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #12 Skrevet 23. mai 2013 Øøøh nei det var i dag begge deler ja. Hmmm ja vel da. Anonym poster: 7392facf9a438281a10f23cf06569445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå