Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Har fått dilla på iskaldt vann fra springen, med en god sprut med sitronsaft oppi, sånn på gul flaske. Det er altfor surt for mannen, men jeg syns det er nydelig. Men, så var det dette med magen da. Virker litt i ulage etter at jeg begynte å drikke det? Anonym poster: c232b55ba91c2f2ad6548d29e162e46d
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 For noen er det det, for andre ikke.. Jeg drikker iskaldt vann med sitron skiver i, og har ingen reaksjon på det, men for samboeren er det rene avføringsmiddelet..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Du kan skape litt ubalanse i magen ved at du forandrer floraen der nede. Noen blir slik av mye surt, mye løk, osv. Du kan prøve Idoform til, eller spise melkeprodukter til. Anonym poster: fdcc2e880030b6f8bf5ee11585fd9b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå