Gå til innhold

Trenger råd... Mann og andre damer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke kvalme svar her, takk på forhånd.

 

Jeg fant ut for litt siden at mannen skriver med andre damer, hadde vært ok om han hadde skrevet i "åpenhet" og ikke bare da jeg er borte (hos famillie, butikk etc..) og det han skriver er litt på kanten. Jeg har vært borte litt nå siden jeg ikke vet hvordan jeg skal oppføre meg rundt dette.. hvordan si det til han? spørre om han har noe å si?? gruer meg til å møte han..

 

Anonym poster: 0ccdeed85b0b44ffc978289f7056b885

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill kortene klokt, kaldt og riktig.

Jeg driter i hva slags normer folk har i sine parforhold, bare de er rettferdige.

Si at du vet han skriver med andre damer. Og det ting han gjerne ikke bil vise deg.

Si at du har fått flere interesser fra menn. Menn som vil flørte og leke uten noe alvor. Si at du har avvist dette. Men at hvis det er det han ønsker så greit. Men da slutter du å være så avvisende med menn.

Øye for øye. *smile søtt*

 

Anonym poster: 0c34e23eca99477806c6c5a5fd8a6653

Skrevet

Ikke lett :/

 

Anonym poster: 9ad203bdd80d675403874f6cf5d67811

Skrevet

Spill kortene klokt, kaldt og riktig.

Jeg driter i hva slags normer folk har i sine parforhold, bare de er rettferdige.

Si at du vet han skriver med andre damer. Og det ting han gjerne ikke bil vise deg.

Si at du har fått flere interesser fra menn. Menn som vil flørte og leke uten noe alvor. Si at du har avvist dette. Men at hvis det er det han ønsker så greit. Men da slutter du å være så avvisende med menn.

Øye for øye. *smile søtt*

 

Anonym poster: 0c34e23eca99477806c6c5a5fd8a6653

 

 

Genialt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...