Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Trenger ikke kvalme svar her, takk på forhånd. Jeg fant ut for litt siden at mannen skriver med andre damer, hadde vært ok om han hadde skrevet i "åpenhet" og ikke bare da jeg er borte (hos famillie, butikk etc..) og det han skriver er litt på kanten. Jeg har vært borte litt nå siden jeg ikke vet hvordan jeg skal oppføre meg rundt dette.. hvordan si det til han? spørre om han har noe å si?? gruer meg til å møte han.. Anonym poster: 0ccdeed85b0b44ffc978289f7056b885
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Spill kortene klokt, kaldt og riktig. Jeg driter i hva slags normer folk har i sine parforhold, bare de er rettferdige. Si at du vet han skriver med andre damer. Og det ting han gjerne ikke bil vise deg. Si at du har fått flere interesser fra menn. Menn som vil flørte og leke uten noe alvor. Si at du har avvist dette. Men at hvis det er det han ønsker så greit. Men da slutter du å være så avvisende med menn. Øye for øye. *smile søtt* Anonym poster: 0c34e23eca99477806c6c5a5fd8a6653
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Ikke lett :/ Anonym poster: 9ad203bdd80d675403874f6cf5d67811
Mrs Smith Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Spill kortene klokt, kaldt og riktig. Jeg driter i hva slags normer folk har i sine parforhold, bare de er rettferdige. Si at du vet han skriver med andre damer. Og det ting han gjerne ikke bil vise deg. Si at du har fått flere interesser fra menn. Menn som vil flørte og leke uten noe alvor. Si at du har avvist dette. Men at hvis det er det han ønsker så greit. Men da slutter du å være så avvisende med menn. Øye for øye. *smile søtt* Anonym poster: 0c34e23eca99477806c6c5a5fd8a6653 Genialt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå