Gå til innhold

jeg kan ikke stå. Hva pokker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 34 uker på vei, og de siste par ukene har kroppen blitt helt rar. Jeg kan ikke stå. Når jeg står så får jeg et slags trykk i hodet, og problemer med å puste. Sitter jeg for lenge blir det og sånn. Ligge går greit, etter en stund.

Var hos jordmor for en uke siden og alle prøver var fine, men glemte å ta det opp

Noen som har erfart dette?

Anonym poster: 2da60bbedf389e365e7ea722d853750c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Ring legevakta å hør! Du er gravid og bør sikkert sjekkes av en lege.

Skrevet

Ring legevakta å hør! Du er gravid og bør sikkert sjekkes av en lege.

Hva? Legevakt? Hvorfor? Hadde håpet på "barnet presser alle veier, det er helt normalt"....? :)

Skrevet

Jeg mener, det har jo Vært sånn en ukes tid...

Skrevet

Og det går greit å gå, men ikke stå..

Skrevet

Presser babyen i magen på hodet ditt? Eller inni hodet ditt da...

Du velger nå selv hva du gjør og ikke gjør, men jeg ville tatt en telefon til legevakta. Spesielt siden det har vært sånn i ei uke.

Jeg mistet følelsen i beina mine innimellom i svangerskap nr 2 og da tok legene alskens prøver og ultralyd og gud vet hva. Fordi at det kunne være noe alvorlig, heldigvis var der bare babyen som sørget for nerver i klem. men legen ville sjekke for sikkerhetskyld!

Skrevet

Presser babyen i magen på hodet ditt? Eller inni hodet ditt da...

Du velger nå selv hva du gjør og ikke gjør, men jeg ville tatt en telefon til legevakta. Spesielt siden det har vært sånn i ei uke.

Jeg mistet følelsen i beina mine innimellom i svangerskap nr 2 og da tok legene alskens prøver og ultralyd og gud vet hva. Fordi at det kunne være noe alvorlig, heldigvis var der bare babyen som sørget for nerver i klem. men legen ville sjekke for sikkerhetskyld!

He he, Neida. Men han ligger med hodet opp, så tenker at han presser litt mot lungene som gjør at det blir dårlig med luft, ergo vondt i hodet. Men kan jo være noe alvorligere og (angst for legevakt)

Takk for svar, tar det til meg altså ;)

Skrevet

Forventer du at tilfeldige fremmede her inn skal gi deg en diagnose?

Ved slike symptomer oppsøker man selvfølgelig en ordentlig lege, hvis du har angst for legevakt ringer du faslegekontoret.

Anonym poster: 32df4efec48e0ddc82cc8749b9a94e76

Skrevet

Nei, men jeg spør jo for å høre om andre har opplevd lignende. Nå har jeg fått et råd, og takker for det. Kanskje har noen hatt det slik som dette og kan dele erfaringer. Hadde jeg trodd at det sto om liv ville jeg jo ikke spurt her

Skrevet

altså ikke får puste kan være barnet som presser på lungene, men at det går over til trykk i hodet tror jeg ikke har noe med barnet å gjøre. hodet/hjernen er delikate saker. i tillegg ikke klarer å stå på beina? oppsøk lege!

Anonym poster: 113dc2ba22d71f198ec6d5f91257937b

Skrevet

altså ikke får puste kan være barnet som presser på lungene, men at det går over til trykk i hodet tror jeg ikke har noe med barnet å gjøre. hodet/hjernen er delikate saker. i tillegg ikke klarer å stå på beina? oppsøk lege!

Anonym poster: 113dc2ba22d71f198ec6d5f91257937b

Ser nå at det kunne misforstås. Jeg kan stå på beina, men når jeg gjør det får jeg det trykket i hodet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...