Verbena Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Har fått beskjed om at jeg må ta ny røde hunder vaksine. Så jeg lurer på om jeg må ha legetime for det eller om jeg bare kan dra innom legekontoret å få tatt vaksinen? Og til dere som tenker at jeg bare kan ringe legekontoret å høre, de har stengt for dagen og på fredager har de veldig kort telefontid. Og om jeg bare kan møte opp har jeg mulighet til å stikke innom i morgen når de åpner.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Du må antagelig ha en resept, hente vaksinen og få den satt. Mest sannsynlig kan det ordnes uten legetime, men du må høre med legesenteret ditt. Anonym poster: 97a6cbec0e5528d0a4eed6754a46e2e3
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Jeg ringte legekontoret mitt og avtalte med de at jeg skulle komme innom dagen etter da jeg trengte en vaksine. Fikk da også vite at de hadde vaksinen der så jeg trengte ikke hente ut selv. Er nok greiest å ringe først så du ikke tar turen unødvendig. Anonym poster: 758383549dfb93b4197f4455caf23acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå