Gå til innhold

Hva skal en gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig fått bra kontakt med familien min igjen, hvor vi har kost oss masse sammen i det siste. Overnattinger, grilling, masse skravling og kos.

Har ikke hatt så bra kontakt med dem på snart tre år og jeg har virkelig savnet min familie. Jeg har savnet det båndet mellom min mor og mine barn. At dem storkoser seg med sin bestemor som mine andre tantebarn gjør.

Nå kommer greia;

Vi har ikke hatt noe særlig til kontakt og jeg har trodd hele veien at det var pga meg. At de ikke ville ha noe i nærheten av meg å gjøre. Det har vist seg hele veien at det er min mann dem ikke vil være i nærheten av. De liker ikke min mann og hans familie. Ettet bryllupsfesten mistet de all respekt for dem. (Oppførsel og dems væremåte)

Jeg føler meg sint, og er utrolig lei meg pga dette.

Hele veien har mannen og hans familie sagt at min familie ikke er bra, og jeg nesten bare burde kuttet ut den lille kontakten jeg hadde de årene. At de bare var en stor skuffelse.

Jeg er så rådvill. Jeg vil ikke miste min familie, for jeg elsker min familie. Jeg har det ikke bra i mitt ekteskap og dette tærer veldig på. Har ikke sagt noe til min mann enda. Hva skal en si egentlig? Når jeg hele veien trode det var på grunn av meg. Jeg var ung når vi ble sammen og alt skjedde veldig fort. Jeg har vokst mye og det er slik at han tviholder på alt mulig når han egentlig burde innse at han er en familiefar...

Hva skal en gjøre?

(Langt innlegg...)

Anonym poster: 9d90d274d5f7805e5994f9281b5cd557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ingen skal trenge å miste familie bare fordi man er gift med en som ikke er godtatt.

Hvis familien din gir deg dette ultimatumet så ville jeg reist ryggen rak og gitt beskjed om at du er ansvarlig for dine avgjørelser og det er dermed du som kan ta valgene.

Hvis du er ulykkelig i ekteskapet så må du jo gjøre noe. Finne løsninger, om det er å skille seg, begynne i parterapi eller annet. Ingen kan egentlig hjelpe deg, utenom deg selv.

Det er en tøff prosess du går inn i nå med å finne ut veien videre, lykke til! Og husk, du er ansvarlig for din egen lykke derfor må du ta valg basert på det (og ikke basert på hva andre tenker/føler).

Skrevet

Ingen skal trenge å miste familie bare fordi man er gift med en som ikke er godtatt.

Hvis familien din gir deg dette ultimatumet så ville jeg reist ryggen rak og gitt beskjed om at du er ansvarlig for dine avgjørelser og det er dermed du som kan ta valgene.

Hvis du er ulykkelig i ekteskapet så må du jo gjøre noe. Finne løsninger, om det er å skille seg, begynne i parterapi eller annet. Ingen kan egentlig hjelpe deg, utenom deg selv.

Det er en tøff prosess du går inn i nå med å finne ut veien videre, lykke til! Og husk, du er ansvarlig for din egen lykke derfor må du ta valg basert på det (og ikke basert på hva andre tenker/føler).

Blir vel min mann som stiller det ultimatumet. Han og hans familie.

Skrevet

Helt umulig for oss å vite om noen av familiene er urimlige, men slik du formulerer deg nå virker det jo som om du har begynt å se mannen og hans familie fra din families side. Da tror jeg du må velge. Enten skiller du deg eller så holder du avstand fra en familie som ikke kan godta ektemannen din. Holder du nær kontakt med dem komme de sansynlig vis til å påvirke deg sterkt til å mislike ham mer og mer.

Anonym poster: c0281a2b9d7b40d68c0c4d811ba585b2

Skrevet

Helt umulig for oss å vite om noen av familiene er urimlige, men slik du formulerer deg nå virker det jo som om du har begynt å se mannen og hans familie fra din families side. Da tror jeg du må velge. Enten skiller du deg eller så holder du avstand fra en familie som ikke kan godta ektemannen din. Holder du nær kontakt med dem komme de sansynlig vis til å påvirke deg sterkt til å mislike ham mer og mer.

Anonym poster: c0281a2b9d7b40d68c0c4d811ba585b2

Ja, du sier noe der.

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å kutte ut min familie for en mann. Jeg opplevde nesten deg for noen år siden, men jeg klarte å bryte ut av forholde å har nå familien min nær igjen. Jeg har lært at mamma ALLTID har rett. Hun har alltid sagt det, men har nå skjønt at det faktisk er sant. Jeg må jo ta mine egne valg og feile jeg og. Men jeg ville aldri hatt en kjæreste mamma ikke liker igjen

Anonym poster: efc6bce71ad6db290f4132af0d65eeba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...