Gå til innhold

I all verden. Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kollega som er 19 år eldre enn meg. Vi har hele tiden hatt en god tone og er bare vennskapelige, men jeg trives så godt med han. Liker å prate med han hele dagen osv.

Han er ikke spesielt kjekk heller. Han er liten og rund og ordentlig nerd.

Det her føles for dumt at jeg skal like å være så godt med han!

Anonym poster: 17141d32a61f76a4a898442cc380ac82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva er problemet?

At han er en del eldre enn deg? At han er en hyggelig mann du trives med uten å ønske noe mer? At han er liten og rund?

Skjønner ikke hva problemet er, helt ærlig? Vennskap kan oppstå blant svært ulike personligheter, ikke noe galt med det vel?

Anonym poster: 2bdabb15723ca2e01184e419c9515f85

Skrevet

Jeg vet ikke.

Jeg er ikke vant med å ha vennskap med menn så vet ikke hva følelsene er om jeg føler

Gjest sussie77
Skrevet

Er det ikke bare hyggelig at du har en god kollega som du trives godt med? Ingen problem med det vel :)

Skrevet

Jeg har en kollega som er 19 år eldre enn meg. Vi har hele tiden hatt en god tone og er bare vennskapelige, men jeg trives så godt med han. Liker å prate med han hele dagen osv.

Han er ikke spesielt kjekk heller. Han er liten og rund og ordentlig nerd.

Det her føles for dumt at jeg skal like å være så godt med han!

Det høres da helt topp ut! :-) Så heldig du er som har en så god kollega! Du er sikkert bare uvant med å ha mannlige venner, og dermed "tror du" at du føler noe for ham? Bare slapp av og hygg deg. Om du har romantiske føleleser er vel heller ikke det galt om dere er single? Dere har da blitt skikkelig kjent, og hans indre skinner igjennom et ytre du ikke ville falt for ved første øyekast.

Anonym poster: 2a60836a0d4bd4006a52c4d6a8b8c15b

Skrevet

Er det et problem da?

Så lenge dere bare skal være kollegaer er det vel bare hyggelig at dere har en god tone uavhengig av alder, form og fasong?

Eller liker du ham så godt at du kunne tenkt deg å ta en kjapp en på do?

Anonym poster: 2a5165d46679d13f664c6a1895aa9830

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...