Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Har nytt hus og 4 barn, verdens beste kjæreste Meen ingen mulighet til å få jobb her jeg bor, tenkte derfor å flytte til Oslo ( der er det jobb til meg) Meen dyrt å kjøpe hus tilsvarende det vi har i dag. Nå ser det ut til at jeg kan få meg en jobb ikke langt unna her ( det er øde) Da har vi muligheten til å bli gjeldsfrie, spare i hvertfall 1 årsinntekt . Det er trygt for barna og vokse opp. på 15 år har vi muligheten til å bli millionærer med fondssparing! Flytter vi til Oslo har vi også det ( Når et eventuelt hus er nedbetalt og vi blir gamle) Hadde du bodd øde i 15 år med muligheten til å bli millionær og kunne pansjonert deg i 45 års alderen? Gjør vi det, kan vi gi ungene et bekymringsfritt liv og sikre oss en tidlig pensjon. Vi går jo glipp av mye av det fine Oslo har å by på da... Spekulerer her så d suser, hva hadde du gjort? Anonym poster: 4bfa47726726968b2586c880881bc242
SameSara Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Å bli millionær er ikke mitt første eller største mål i livet, men at barna kan vokse opp på et sted som er trygt, godt og som gir rom for mye frihet er viktig. Jeg ville ikke flyttet til Oslo Endret 23. mai 2013 av SameSara
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Ville bodd øde. Gjeld har mye å si for meg når valget kommer inn. Anonym poster: 5b43134fcb741dce833948b8b429e7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå