frk Nilsen Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Er hjemme med sykt barn i dag, han er ikke særlig syk, men ikke frisk nok til bhg. Mannen var hjemme i går, så min tur i dag. Bør benytte anledningen til å vaske unna litt av tårnet i skittentøyskurven (tror det er en kurv der iallefall) og kanskje ta helgevasken. Akkurat nå driter jeg i alt av husmorpoeng og sitter fortsatt i pysje og fortrenger det hele over en kopp kaffe. Poden er uansett opptatt av barneTV så mamma er helt ute. Det jeg kan se av elsk her er at jeg snart skal lage meg kaffekopp nr 2 og fortsatt daffe rundt i pysjen! God torsdag krangledamer
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 God bedring til junior, håper formen blir bedre utover dagen Dagens elsk må være at det snart er helg Skal ikke begynne på dagens hat engang, begynner å lure på om pms lusker rundt en vei her...
Gjest Ziva Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 (endret) Hat : Vaktmestere med gressklippere Menn med gravemaskiner Idioter med motorsykler Syklister Morragretten unge Mødre som maser Regn og torden Badevekter Treskler Akvarium Gubbe som aldri er hjemme Migrene!! Popcorn Elsk : Jentungen Gubben som kommer hjem i kveld Familie som stiller opp når migrene kommer og gubben aldri er hjemme Rent sengetøy på sengene Svigermor Og ikke minst is i fryseren. Endret 23. mai 2013 av Ziva
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 HAT: 5 grader og regn tett nese, ører og hode ELSK: bra helg i Sikte mamma med middag levert på døren fredag ettermiddag alle gutta hjemme buksa strammer enda litt mindre siden sist overkommelig arbeidsdag
frk Nilsen Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2013 Har kommet meg ut av latmannsmodusen og nettopp bakt et lass med kanelboller Skal lage meg en god kopp kaffe og nyte en diger kanelbolle mens poden kjører tog i kjellerstua!
valkyrien Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 Lykken er å kjøre hjem fra levering i barnehagen og sove noen timer til Alene, så man får hele dyna, og uten et sagbruk i øret Huset er sånn tålig greit, været er ikke helt forferdelig. Hatet er maur på kjøkkenet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå