Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Fikk igjen mensen for 3 mnd siden, etter fødselen. Og gurimalla som jeg hater det! Æsj! Det er så ekkelt at jeg har ikke ord Noen tips? Hva bruker dere prevensjon? Jeg gjør ikke det, men vurderer det da jeg ikke ønsker at det skal blø så lenge. Blør nemlig i 7 dager Jeg føler dessuten at jeg blør mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Stemmer det at p-piller kan minske blødningsdagene? Anonym poster: 2d34c4673835b2db1743008bfde05807
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Hormonbasert prevensjon, som p-piller, minipiller eller hormonspiral kan hjelpe til å regulere menstruasjonen og forkorte blødningsperioden. Jeg har brukt p-piller som har forkortet blødningene mine (da jeg fikk mensen for første gang som tolvåring varte den i 10 dager og det gjorde den frem til jeg begynte med p-piller som 16-åring! Etter det har den aldri vart mer enn 3-4 dager, og det enten jeg har gått på prevensjon eller ikke), minipiller som gjorde at blødningene forsvant helt etter et par mnd (Cerazette, tror jeg det var), og hormonspiral som ga daglige blødninger i de første tre mnd, men ingenting etter det og frem til spiralen ble tatt ut. Anonym poster: 07ff3687126eab86e713efe47de5e361
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Tusen takk for svar Noen andre? Noen som har prøvd hormonspiral? Mange av mine venninner har prøvd det, men har lagt på seg sånn av den... Det vil ikke jeg. Kanskje jeg kan prøve p-piller. Hvilken kan du anbefale? HI Anonym poster: 2d34c4673835b2db1743008bfde05807
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har hormonspiral, og har ikke hatt mensen på 6 år. Er ikke noe stort savn kan du si Jeg har lagt på meg etter at jeg har satt den inn, men det henger nok sammen med at jeg er glad i godteri, og ikke i spiralen i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå