Gå til innhold

Feber nedover???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trulte har hatt 39 i feber i to dager nå. I kveld ble hun verre og gråt og gråt. Da jeg målte tempen hadde hun nå 34,6??? Er det normalt???

Anonym poster: 669e91af50f2cf7856e942b534b105d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes merkelig ut. Hvilket termometer bruker du. Prøv med et vanlig rompetermometer og mål i rompa. La termometer få lov til å komme langt nok inn 1,5-2 cm eller noe sånt. Hvis du fortsatt måler så lav temp ville jeg sjekket termometeret om det er i orden ville jeg kontaktet lege.

Anonym poster: 9515823d696759c58f9b4026689bdb56

Skrevet

ja! Jeg ble livredd da det samme skjedde oss.. Typisk for 4. barnesykdom :) Se opp for utslett innen få dager. Men om hun ikke får opp temperaturen må du ringe lege.. For lav temperatur kan være kritisk, men da snakker vi lavere temp enn dette altså.

Skrevet

Hørtes merkelig ut. Hvilket termometer bruker du. Prøv med et vanlig rompetermometer og mål i rompa. La termometer få lov til å komme langt nok inn 1,5-2 cm eller noe sånt. Hvis du fortsatt måler så lav temp ville jeg sjekket termometeret om det er i orden ville jeg kontaktet lege.

Anonym poster: 9515823d696759c58f9b4026689bdb56

Målte i rumpa flere ganger. Skal måle igjen når hun våkner snart

Skrevet

ja! Jeg ble livredd da det samme skjedde oss.. Typisk for 4. barnesykdom :) Se opp for utslett innen få dager. Men om hun ikke får opp temperaturen må du ringe lege.. For lav temperatur kan være kritisk, men da snakker vi lavere temp enn dette altså.

Hun hadde en del prikker igår, me. De er borte idag.. hvor lenge varer utsetter?

Skrevet

åh.. husker ikke helt, men det var ikke lenge. En dag eller to. RIng hs eller lege om du er usikker, men i utgangspunktet er det ikke farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...