Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Vi har ett felles barn som skal klargjøres og leveres i barnehage. Dette gjør jeg hver dag siden han jobber 7-15 og jeg litt diverse tider men sjelden tidligere enn 8. Barnehagen åpner 7. Denne uka har de skift på jobben hans pga tidspress og han jobber da 15-23. Er det for mye å forlange at han står opp med barnet, steller og levere i barnehagen? Jeg er skikkelig kvalm og uvel om dagen pga antibiotika og mye smertestillende så sliter med å håndtere en trassig unge. Han mener han skal få sove de morgnene siden han har sjans. men det får jo aldri jeg når jeg jobber ettermiddagen. Er det urealistisk å forvente det av han? han kan legge seg litt etter levering og jeg kan da sover nesten 1 time lenger før jeg må stå opp Anonym poster: 2977fb4f184559e85806558774fa80e9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Dere bør selvsagt bytte på å få sove ut om morgenen. Merkelig hvor mange menn som tror de har mer behov for søvn enn dama/kona si. Anonym poster: 25b14325bf99a19c0e096043a27dfba7
Steget Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Det burde du kunne forvente. han burde strengt tatt forstå det av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Han bør selvsagt levere barnet! Når jeg har kveldsvakt står jeg opp med barnet og sender henne avgårde til skolen, selv om samboer egentlig kunne gjort det så jeg kunne sovet lenger. Men jeg gjør det fordi jeg har god tid og vil bruke den på barnet på morgenen, og jeg vet at samboer setter pris på at jeg gjør det så han også får bedre tid på morgenen. Jeg legger meg heller nedpå en time eller to hvis jeg trenger det etterpå. Anonym poster: 38eed3460cd8675658595f2056878637
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #5 Skrevet 22. mai 2013 Vanskelig å si hva DU kan forvente av din mann. Men hadde dette vært i mitt forhold så hadde selvsagt mannen stått opp sammen med resten av oss, ordnet frokost, nistebokser mm. Mulig jeg hadde levert i barnehagen på vei til jobb, eller mannen hadde tatt en rolig morgen med barna, og levert til kjernetiden. Han ville nok ha brukt dagen til å vaske litt klær, gjøre klar middag til oss, og ellers forefallende arbeid ute eller inne, og helt sikkert tatt seg en times lur på sofaen etter lunsj;-) Anonym poster: 907613f28f1556be2dc2e713134fa486
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #6 Skrevet 22. mai 2013 De dagene jeg begynner senere står jeg opp med barnet, lager frokost osv så sitter vi å slapper av i sofaen med barne tv. leverer i barnehagen rundt ni-halv ti. Etterpå gjør jeg litt husarbeid og ligger litt på sofaen for å slappe av. Så ser ikke at det skal være noe problem at han gjør det samme disse dagene. Anonym poster: 2977fb4f184559e85806558774fa80e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå