Gå til innhold

Er det bare jeg som synes


Anbefalte innlegg

Skrevet

At INGEN av klærne ser fine ut på zalando sine modeller?Irriterer meg over det hver gang jeg er inn og kikker på klær. Tror det må være noe med poseringen til modellene eller måten bildet blir tatt på. Klarer ikke sette fingeren på det. Ser ofte f. eks en topp som ser fin ut og klikker meg inn, men så ser den bare ikke ut nær jeg ser den på modellen. Må da være vanskelig å få solgt klær på den måten?

 

Anonym poster: 8d608b67183d4046ce8ba8b038049f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...