Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Treåringen min svetter vanvittig mye. Han har alltid gjort det, husker han ble klissvåt da han diet når han var baby, og fremdeles er det slik at det regelretter renner av ham når han blir litt varm. Har han for eksempel på seg lue eller hjelm, renner det i store dråper nedover ansiktet hans. Håret hans er gjennomvått. Om natten blir det store svetteringer på puta. Det lukter ikke noe særlig av det. Er det normalt at barn svetter så mye, eller er det noen her som har erfaring med det samme? Storebror svetter nesten ikke i det hele tatt. Anonym poster: 4c9dc8f821c72241e58938c377af1c32
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Dytter. Anonym poster: 4c9dc8f821c72241e58938c377af1c32
Gjest Julia1984 Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Min eldste er også sånn, akkurat som pappa'n sin. Alltid varm, så du bør hvertfall sørge for å kle han etter hans behov - ikke gradestokken og kalender
Gjest Julia1984 Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Ja, glemte å si. Han svetter veldig ved aktivitet. Blir fort klissvåt i håret når han leker aktivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå