Gå til innhold

Treåring som svetter...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Treåringen min svetter vanvittig mye. Han har alltid gjort det, husker han ble klissvåt da han diet når han var baby, og fremdeles er det slik at det regelretter renner av ham når han blir litt varm. Har han for eksempel på seg lue eller hjelm, renner det i store dråper nedover ansiktet hans. Håret hans er gjennomvått. Om natten blir det store svetteringer på puta. Det lukter ikke noe særlig av det. Er det normalt at barn svetter så mye, eller er det noen her som har erfaring med det samme? Storebror svetter nesten ikke i det hele tatt.

 

Anonym poster: 4c9dc8f821c72241e58938c377af1c32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter.

 

Anonym poster: 4c9dc8f821c72241e58938c377af1c32

Gjest Julia1984
Skrevet

Min eldste er også sånn, akkurat som pappa'n sin. Alltid varm, så du bør hvertfall sørge for å kle han etter hans behov - ikke gradestokken og kalender

Gjest Julia1984
Skrevet

Ja, glemte å si. Han svetter veldig ved aktivitet. Blir fort klissvåt i håret når han leker aktivt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...