Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Hvordan er hun som mamma, samboer/kone, hvordan er hun med hus- og hagearbeid? Skal alt være perfekt i hjemmet til enhver tid? Barna går i de dyreste merkeklærne? Anonym poster: cc60a95a39e9c29047fd2f8065c0ecf6
SameSara Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Det er hun som alltid lukter boller og kanel, som ler høyt og som kan synge, som alltid har tid, som har mel i håret, som skipper middagen fordi været er bra og som ærlig innrømmer at nei, hun er ikke perfekt, men hun er god, snill, romslig og raus. Hun er min mormor
Elsker livet Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Det er jo meg men jeg lukter dessverre sjelden boller og kanel. Ikke skipper jeg middagen fordi været er bra heller eller er Samesaras mormor.
SameSara Skrevet 22. mai 2013 #5 Skrevet 22. mai 2013 Det er jo meg men jeg lukter dessverre sjelden boller og kanel. Ikke skipper jeg middagen fordi været er bra heller eller er Samesaras mormor. Men jeg mener å huske at du er en stor fan av "practical jokes" og man kommer langt med humor og et kreativt hode
Elsker livet Skrevet 22. mai 2013 #6 Skrevet 22. mai 2013 Ja, det er jeg stor fan av, har dessverre blitt litt lite i det siste. Må skjerpe meg.
Gjest pupp and go Skrevet 22. mai 2013 #7 Skrevet 22. mai 2013 Hun inngår et tett samarbeid med den perfekte husfar. Sammen holder de huset rent nok til at det er hyggelig, ryddig nok til at det er oversiktlig, rotete nok til at det er hjemmekoselig og har tid nok til hverandre og barna.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #8 Skrevet 22. mai 2013 Det finnes ingen perfekt husmor! Anonym poster: ac8e769056a49633e2287dd6a8e416e5
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #9 Skrevet 22. mai 2013 Det må jo være meg, har nettopp stekt en ferdigpizza, slik at gubben har noe å pakke i ansiktet når han kommer hjem fra jobb i morgen kl 06:00 etter 18timer på jobb.. Anonym poster: dd79585bd06f5fa719e0215ea82dc23e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #10 Skrevet 22. mai 2013 Altså... Jeg lurer jo ikke på hvordan det vanlige kvinnemennesket i gata er. Men hvordan forestiller du deg at den perfekte husmor er? Jovisst, er hun irriterende, men det var jo ikke det jeg lurte på. Jeg bare lurer på hvilke holdninger og hvilken personlighet dere tror hun har. Jeg ser for meg ei som liker å sulle på kjøkkenet. Alltid baker, lager all mat fra bunnen av. Har håret oppsatt og bruker forkle all den tid hun er våken. Løfter mannens føtter opp på fotskammelen og gir han en kopp kaffi og dagens avis. Lar barna smake på bolledeigen og har søte små som leker rundt føttene hennes mens hun rører i kjelen. Kjøper lite klær til barna med tenker heller at det de får har god kvalitet og holder godt. Er flink til å reparere ødelagte klær, sy nye klær, strikke og hekle (dette gjør hun selvsagt mens hun nynner/synger en kristen sang) Godhjertet og har alltid ett smil om munnen. Anonym poster: cc60a95a39e9c29047fd2f8065c0ecf6
Gjest Skofantomet Skrevet 22. mai 2013 #12 Skrevet 22. mai 2013 Den perfekte husmor er hun som står tidlig opp før alle for å lage deilige matpakker til hele familen før hun lager frokost med kaffe/kakao som de har god tid å nyte før skole og jobb. Det er hun som traller mens hun vasker hus, samtidig som bollene står på heving. Hun lager såklart all mat fra bunn av, hun farger håret med økologiske farger, hun er frodig og lattermild, og ser alltid det positive i ting. Og når jeg tenker meg om så er jeg rimelig langt unna den "perfekte husmor" ser jeg
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #13 Skrevet 22. mai 2013 Jeg kjenner den perfekte husmor. Hun har full jobb, huset er på stell og lekkert - alltid -, friske blomster i hus til enhver tid, er streng med barna(de skal høre etter og være høflige), følge rutiner, bruke den lille egentiden hun har på trening og husarbeid derunder stryking av sengetøy/koppkluter, holde flotte vennemiddager til 8-12 stk med gourmetlaget mat og dyr drikke hun har aldri dårlig råd og barna går i moteklær(Burberry/Gant osv.), hun er en flott venn, Fy flate!! Ja det finnes faktisk så å si perfekte mennesker, - hun er en av de! Anonym poster: 216939c67ce9193b719710736b240433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå