Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Er det best å smøre seg kvelden i forveien eller dagen før det igjen? Skal i konfirmasjon lørdag. Bør jeg smøre meg fredagkveld eller torsdagskveld? Anonym poster: a751461fdbaef5d6d8009da7b6015e7a
Mille Alexandra Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 om du ikke er veldig erfaren med selvbruning ville jeg i utgangspunktet vært skeptisk til å bruke selvbruner til en så viktig anledning - er så innmari kjedelig om det skulle gå galt. MEN når det er sagt; i kveld dusjer du og skrubber deg godt - smør deg gjerne inn i en god fuktighetskrem - slik unngår du tørre partier som vil bli ekstra bruner når du selvbruner. ville startet medselvbruneren i morgen slik at du har mulighet til å justere litt i løpet av fredagen mine tips i alle fall - kos deg i konfirmasjon!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Er ikke erfaren nei, men har gjort det kanskje 2-3ganger i året de siste fem årene. Men kjøpte ny type nå, å ble plutselig så usikker, for noen blir man brun med over natten, mens andre blir brunere etter en dag, derfor jeg spør. Men takk for gode tips. ps. trodde forresten det var nok å skrubbe i dusjen rett før påføring jeg, må man ha på lotion først også selvbruning noen timer eller døgn etterpå? HI Anonym poster: a751461fdbaef5d6d8009da7b6015e7a
Mille Alexandra Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 sjekk flasken med selvbruner - det pleier å stå på hvor lang tid det vil ta før man ser noen farge. dette med skrubbingen er greit å ta dagen i forrveien slik at huden får hvilt litt - hruden kan bli litt rød og hissig etter skrubbing og er ikke det beste grunnlaget for bruning lotion er bare et lite triks for å slippe de typisk mørkebrune albuene og knærne, kan også "tynne" ut selvbruneren med vanlig lotion når du smører på litt vanskelige steder (les; nederst på anklene og selve foten, håndleddene og overgangen mot selve hånden, fra halsen opp mot fjeset og om du er alene - på siden av overkroppen bak mot ryggen - er ikke like festlig å være brun forran og blek bak med et fint skille midt på siden har bedrevet selvbruning i gud vet hvor mange år nå - så det er bare å spørre så skal jeg forsøke å svare så godt jeg kan
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #5 Skrevet 22. mai 2013 Ja, du hadde virkelig peiling, thanks a lot Skal lese meg opp å se, prøver gel denne gangen. Det værste jeg frykter er skille på hendene og evnt opp mot ansiktet. Skal ha på meg langarmet kjole, så albuer og sånt går bra. Knær derimot Kom gjerne med flere tips om du har, jeg er tomme for spørsmål Takk for svar HI Anonym poster: a751461fdbaef5d6d8009da7b6015e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå