kruspersille22 Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Jeg skal legge ferdigplen og plante hekk. Hvilken type jord trenger jeg til dette? Og hvor mye jord trenger jeg under plenen? Lurer også på om det fines et godt tips for å hindre ugress utenom å legge bark der hekken skal være?
Reddiken Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Jeg skal legge ferdigplen og plante hekk. Hvilken type jord trenger jeg til dette? Og hvor mye jord trenger jeg under plenen? Lurer også på om det fines et godt tips for å hindre ugress utenom å legge bark der hekken skal være? Sjekk ut hagegal.no En forumside lik denne, men med masse hagekyndige mennesker :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Jeg skal legge ferdigplen og plante hekk. Hvilken type jord trenger jeg til dette? Og hvor mye jord trenger jeg under plenen? Lurer også på om det fines et godt tips for å hindre ugress utenom å legge bark der hekken skal være? Spør på krangle. Anonym poster: 5f0f17eede8455fd8b4de15a3ab1cf88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå