Gå til innhold

Dere som jobber i butikk/på utesteder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd å ekspedere kjendiser? Hvordan er det? blir dere litt rare da?:P Jeg har fått tilbud om jobb på et ganske hipt utested i Oslo som om sommeren pleier å dra litt kjendiser. Men jeg er så starstruck at jeg sikkert kommer til å stamme og bli helt rar hvis det dukker opp noen på min vakt. Huff :P

Eller blir man så proff etter hvert at man ikke bryr seg?

Anonym poster: bbfdef8bb76269b04c7a9e9c45ddb59a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så langt aldri opplevd å bli starstruck så jeg tror det handler mer om hvem man er selv enn hvem man møter. De fleste kjendiser er vanlige folk akkurat som meg og deg.

Har jobbet både på utesteder, i butikk og i barnehage der det med jevne mellomrom har vært innom ganske så kjente personer uten at jeg vil si at det skilte seg fra andre kunde/foreldre opplevelser.

Skrevet

Jeg har ekspedert en del kjendiser oppigjennom. Har som regel gått helt fint. ;) Kun én gang har jeg blitt starstrucked... Og det var faktisk Mini Jacobsen! *Flau* :$ Aner ikke helt hvorfor det ble sånn, men han tok det pent altså.. Jeg både rødma og stamma.. ;)

Skrevet

Har ikke opplevd å bli startruck. Men det skal vel litt til når du betjener en muggen Tommy Steine og en John Carew på sjekker'n.

Anonym poster: 6606d157087fb4685b2f02cd7eaaa9e4

Skrevet

Det blir faktisk en vane.

Jobbet tidligere et sted hvor det både var kongelige og tv-kjendiser innom nesten daglig.

Jeg har mine favoritter, og hadde en av de kommet hadde jeg nok slitt litt, men de som kom dit jeg jobbet var bare morsom opplevelse å ha med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...