Gå til innhold

Har truffet en mann på nettet,

Anbefalte innlegg

Skrevet

og vi møttes på middag. Synes tonen var grei, men vi er begge litt sjenerte så det har ikke blitt kyssing enda. Bare mange klemmer. På sms og telefon avslutter vi alltid med "glad i deg".

Vi bor på hver vår kant av landet, men nå er han og en kompis i distriktet på jobb. Vi møttes alle tre, og jeg synes det var hyggelig. Sendte sms som vanlig i går kveld, men i dag har jeg ikke hørt noe. Jeg ville jo helst ha møttes hver dag når han først er her, og jeg ville ha møtt han alene!

Han kan da umulig være særlig glad i meg, da burde han vel brukt mer tid på meg? Hva tror dere?

Anonym poster: 187eff9d2655465db0e8738964b5b5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Jeg stusser på at han ikke møter deg til andre date alene, men må ha med kompisen. Selv om han er på tur med kompisen ville jeg sett det som naturlig at han møtte deg alene. Kompisen ville greid seg selv noen få timer.

Jeg får litt "fjortis"-tanker siden han måtte møte deg med kompisen og at du etterpå ikke hører noe.

Derfor jeg spør om hvor gamle dere (da mener jeg egentlig han) er.

Jeg møtte maaaange nettfrosker før det var en som plutselig forandret seg til den berømte prinsen :)

Uansett - lykke til :)

Anonym poster: 45e638f480c4c9ff50e6be53bf109f83

Skrevet

Han er 30, så han burde være kvitt fjortisfaktene... Jeg kan umulig bety noe særlig for han!

Takk :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han er på jobb, kanskje han jobber? :P kvelden er enda ung!

Skrevet

Ja, han jobber, men ikke så lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...