Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 jeg har vært på vurderingssamtale hos voksenpsykiatrien, pga div ting, bla.a noe jeg selv kaller et spiseproblem(ingen forstyrrelse) ikke sulter jeg meg og ikke kaster jeg opp. men nå har de satt meg opp på gruppeterapi for de med spiseforstyrrelser.. og jeg er jo alt for "stor" til å bli med der.. noen her som har erfaring med en sånn gruppe og hvem som er der? jeg går ikke inn i et rom med bare radmagre folk. har nok komplekser om jeg ikke skal sitte der å føle meg feit i tillegg.. Anonym poster: d93515fe6abd8432542d4a27fa1df761
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Samme her. Jeg har et tvangsmessig forhold til mat (overspising, overvekt) i kombinasjon med/som resultat av angst og ptsd. Psykiatrisk sykepleier på voksenpsykiatrien prøver å få meg med på gruppesamtaler. Aldri i verden, alle, om ikke de fleste, som deltar der har problemer andre veien enn meg, ikke snakk om at jeg kommer dit som et freak show og en oppmuntring for folk med ana-idealer. Anonym poster: 3c4971830c47b1df83cb66accd4c71c5
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 takk for svar. ja jeg forstår deg godt. er bare redd for å ikke få noen som helst hjelp om jeg takker nei til tilbudet. men ser ikke hvordan det skal hjelpe å sitte i en gruppe hvor jeg vet jeg kommer til å føle meg ukomfortabel. har også fått diagnose ptsd. og vil heller ha individuelle samtaler. spiseproblemet er ikke mitt største problem. hi Anonym poster: a4457d174c040dbf3b4d2ffad6a7b464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå