Gå til innhold

Hjelp...herpes???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært i et forhold i 11 år og det ble slutt for 1.5 år siden så datet jeg et par menn og hadde da sex. Ikke merket noe etter dette og også vært og testet meg hos gynekolog. Ble sammen med en 15 år eldre mann for 1 år siden og vi skal gifte oss. Han har kun langvarige forhold bak seg og aldri hatt noen sykdommer.

Nå har jeg fått skikkelig svie i underlivet. Startet med kløe og litt svie og jeg smurte med canesten. Ble bare verre og nå gjør det vondt å tisse når urinen kommer på de såre områdene.

Det er vondt mellom de indre kjønnsleppene og det er litt forhøyete områder og lilla i farge. Ser litt ut som åreknuter.. Utrolig sårt.. Nå har det kommer to områder med litt små hvite flekker. Jeg har hele tiden trodd sopp men siden kremen ikke virker begynner jeg å lure. Og vondere enn tidligere soppinfeksjoner. Prøver å se godt å speil og vet ikke om de små hvite områdene kan være bitte bitte små blekner. De er for små til å tyde de..

Kan det være herpes? Aldri hatt det før og heller ikke min partner. Og han har ingen antydning hos seg selv..

Kan herpes slå ut første gang over et år etter evt smitte? Er ikke dårlig ellers men vondt når jeg tørker meg og tar der nede..

Anonym poster: 182af9299706c60ff7af244a32b3703b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik hadde jeg det en gang, viste seg at jeg ikke tåler canesten (enda jeg hadde brukt det tidligere)... Kan være bakteriell vaginose..

Bare en ting å gjøre - gå til legen.

Herpes kan ligge latent i kroppen og det kan gå lang tid før det slår ut og mellom hver gang det slår ut..

Anonym poster: f02d54552e1569152919e8384967ef88

Skrevet

Men det gjør ikke vondt når jeg ikke er på do eller tar på det. Trenger ikke smertestillende som de nevner.

Kan ikke skjønne at det et det men veldig uvanlig soppinfeksjon i så fall..

Anonym poster: 182af9299706c60ff7af244a32b3703b

Skrevet

Det første jeg tenkte da jeg leste beskrivelsen var lichen. Google lichen planus og lichen sclerosus + underliv og se om det ligner. Lilla forhøyninger høres ikke ut som herpes, selv om det er jo selvfølgelig ikke mulig å være sikker på noe som helst når man leker nett-doktor...

Skrevet

Det første jeg tenkte da jeg leste beskrivelsen var lichen. Google lichen planus og lichen sclerosus + underliv og se om det ligner. Lilla forhøyninger høres ikke ut som herpes, selv om det er jo selvfølgelig ikke mulig å være sikker på noe som helst når man leker nett-doktor...

Skrevet

Hvis det er herpes, så kan det smitte fra munn til underliv og det kan også smitte utenom utbrudd, selv om det er sjelden.

Anonym poster: c3a2514c922bd3db7a661d57e290a380

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...