Gå til innhold

Brazilian vax, yey or ney??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville du prøvd? har du prøvd og hvordan var det? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ney... Bretter ikke frem glufsa for noe slikt! :ph34r:

Anonym poster: c45298d1e9717501820932398c5961c3

Skrevet

Mange grunner til Nei... Betaler ikke for noe slikt, det er flaut, har begrenset varighet, nesten ingen som ville sett det... osv!

Anonym poster: af3c50dc89740578c20cfc312f4157d5

Skrevet

Det er helt hinsides harry, rett og slett.

Anonym poster: 9769e6b2e6e90fe1bd150890fc5a93e1

Skrevet

Neeeeiiii, auuuuu..... Hvorfor vil du se ut som et lite barn der nede?

Skrevet

Eeeh.. Man ser da ikke ut som et barn selv om man fjerner håret???

Anonym poster: c45298d1e9717501820932398c5961c3

Skrevet

Yey. Og lurer på hva slags kropper og underliv dere har siden dere ser ut som barn bare fordi håret er borte? Ingen kvinners underliv jeg har sett (og jeg er sykepleier) har sett ut som barn, hårløse eller ei.

Mer hygienisk, mer behagelig. Hva andre gjør driter jeg i.

Anonym poster: 4a6e26a3db025bf30fbc7ecc7a7a09ff

Skrevet

ville du prøvd? har du prøvd og hvordan var det? :P

Fast takst her. Litt vondt, men så verdt å slippe barbering, stubber osv. Beholder litt i front da.

Anonym poster: 679cce926b47c37bed8f07aadf712def

Skrevet

Tja, jeg gjør det fordi jeg føler meg renere og freshere. Og nei, jeg ser ikke ut som et barn av den grunn.

Anonym poster: c8d85684bb9fdb92d6cf8b4d59e6c7f7

Skrevet

Har prøvd det - aldri igjen! For det første var det svimlende vondt (ikke under, men foran), men det verste var at jeg fikk byller etterpå! Klumper med inngrodde hår som gjorde kjempevondt og som så ganske så uappetittelig ut. Poenget ble jo helt borte.

Anonym poster: 6eecf8f1e6238a2e44351752ef31b217

Skrevet

Hva er det med å trekke "vil du se ut som et barn der nede"-kortet hver gang det er snakk om barbering? Voksne personer, menn elle4 kvinner ser ikke ut som barn nedentil selvom man er glattbarbert.