Gå til innhold

Brazilian vax, yey or ney??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville du prøvd? har du prøvd og hvordan var det? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ney... Bretter ikke frem glufsa for noe slikt! :ph34r:

Anonym poster: c45298d1e9717501820932398c5961c3

Skrevet

Mange grunner til Nei... Betaler ikke for noe slikt, det er flaut, har begrenset varighet, nesten ingen som ville sett det... osv!

Anonym poster: af3c50dc89740578c20cfc312f4157d5

Skrevet

Det er helt hinsides harry, rett og slett.

Anonym poster: 9769e6b2e6e90fe1bd150890fc5a93e1

Skrevet

Neeeeiiii, auuuuu..... Hvorfor vil du se ut som et lite barn der nede?

Skrevet

Eeeh.. Man ser da ikke ut som et barn selv om man fjerner håret???

Anonym poster: c45298d1e9717501820932398c5961c3

Skrevet

Yey. Og lurer på hva slags kropper og underliv dere har siden dere ser ut som barn bare fordi håret er borte? Ingen kvinners underliv jeg har sett (og jeg er sykepleier) har sett ut som barn, hårløse eller ei.

Mer hygienisk, mer behagelig. Hva andre gjør driter jeg i.

Anonym poster: 4a6e26a3db025bf30fbc7ecc7a7a09ff

Skrevet

ville du prøvd? har du prøvd og hvordan var det? :P

Fast takst her. Litt vondt, men så verdt å slippe barbering, stubber osv. Beholder litt i front da.

Anonym poster: 679cce926b47c37bed8f07aadf712def

Skrevet

Tja, jeg gjør det fordi jeg føler meg renere og freshere. Og nei, jeg ser ikke ut som et barn av den grunn.

Anonym poster: c8d85684bb9fdb92d6cf8b4d59e6c7f7

Skrevet

Har prøvd det - aldri igjen! For det første var det svimlende vondt (ikke under, men foran), men det verste var at jeg fikk byller etterpå! Klumper med inngrodde hår som gjorde kjempevondt og som så ganske så uappetittelig ut. Poenget ble jo helt borte.

Anonym poster: 6eecf8f1e6238a2e44351752ef31b217

Skrevet

Hva er det med å trekke "vil du se ut som et barn der nede"-kortet hver gang det er snakk om barbering? Voksne personer, menn elle4 kvinner ser ikke ut som barn nedentil selvom man er glattbarbert.

Jeg blir helt utrolig kvalm av den påstanden!.-også blir jeg redd....alle de som sier at "nei mannen vil ikke at jeg skal se ut som en unge nedentil"....hva i huleste er det?

Jeg personlig tenker aldri over et barns underliv, i noen sammenhenger!-med mindre det er noe konkret/de er såre eller lignende.

Men jeg ser ikke en tiss, og sammenligner den med barns. Alvorlig talt!

Skrevet

Jepp! Avhengig.. Gjør det hver måned. Som regel selv og salong 2-3 ganger i året (før ferier etc)

Skrevet

Yey. Og lurer på hva slags kropper og underliv dere har siden dere ser ut som barn bare fordi håret er borte? Ingen kvinners underliv jeg har sett (og jeg er sykepleier) har sett ut som barn, hårløse eller ei.

Jeg blir fascinert av at en sykepleier (!) kan seriøst påstå at det mer hygienisk å være barbert nedentil. Kanskje du bør ta noen av fagene på nytt...?

Anonym poster: 127ccee31d955644099c08ce2fba56b3

Skrevet

Yey! Jeg skal gjøre det neste uke etter mens er ferdig :) Sååå deilig å slippe høvelen! Det er fettevondt, men verdt det :)

Anonym poster: 0dfc95044be8a2cda82bc7f0c0860614

Skrevet

Yey...har gjort det i 8 år snart og har nesten ikke hår foran lenger. I begynnelsen fikk jeg inngrodde hår men hadde en veldig flink til å fikse de. Jeg har veldig ømfintlig hud så voksing er det beste for meg.

Ville tatt en paracet før du voksing, hatt en kjærlighet og sutte på og ikke gjør det rett før mensen...midt i syklus er det beste

Anonym poster: c3b3bf00cfd1b9ed9d6ea89c45cfcfe8

Skrevet

Jeg skal og grugleder meg. Driter lang masj i hva som blir betegnet som harry eller ikke! :)

Skrevet

Yey...har gjort det i 8 år snart og har nesten ikke hår foran lenger. I begynnelsen fikk jeg inngrodde hår men hadde en veldig flink til å fikse de. Jeg har veldig ømfintlig hud så voksing er det beste for meg.

Ville tatt en paracet før du voksing, hatt en kjærlighet og sutte på og ikke gjør det rett før mensen...midt i syklus er det beste

hvordan fikser man inngrodde hår? :)

Skrevet

hvordan fikser man inngrodde hår? :)

Fikse var ett dårlig ord.

Men deg de gjorde var å bruke en liten nål og pinsett og pirket de ut...

Skrevet

Gjør det fast hver 6 uke :)

Anonym poster: 4ad00d97c9622b5908ae08cd2ea70321

Skrevet

Nå blir det spurt om hva vi synes, hot or not, da svarer man det som er sin egen mening.

Jeg synes det ser barnslig ut, jeg liker ikke hverken meg selv eller partner uten hår. Men det er min mening, andre trenger ikke å synes det samme (eller bli kvalme).Underlivet er nå en gang en privatsak og da synes jeg at folk får gjøre som de vil uten at det skal være harry.

Ser at noen nevner at det er mer hygenisk uten hår, hvor kommer den faktaen fra? Mulig det føles slik men hår er tross alt der for å blandt annet beskytte.

Skrevet

Hva er det med å trekke "vil du se ut som et barn der nede"-kortet hver gang det er snakk om barbering? Voksne personer, menn elle4 kvinner ser ikke ut som barn nedentil selvom man er glattbarbert.

Jeg blir helt utrolig kvalm av den påstanden!.-også blir jeg redd....alle de som sier at "nei mannen vil ikke at jeg skal se ut som en unge nedentil"....hva i huleste er det?

Jeg personlig tenker aldri over et barns underliv, i noen sammenhenger!-med mindre det er noe konkret/de er såre eller lignende.

Men jeg ser ikke en tiss, og sammenligner den med barns. Alvorlig talt!

Så enig!!

Holder meg til høvel jeg da, syns voksing var grusomt vondt :P

Skrevet

Syns det var lettvint, men ble litt dyrt i lengden ;) begynner igjen når jeg ikke er student lengre.. En trenger ikke bli glattbarbert da! Jeg beholdt en liten stripe :) litt mindre vondt for hver gang

Anonym poster: 394b4523094a93ffbf2c608fd2550e38

Skrevet

Jeg blir fascinert av at en sykepleier (!) kan seriøst påstå at det mer hygienisk å være barbert nedentil. Kanskje du bør ta noen av fagene på nytt...?

Mindre hygienisk å ha hår? Nei det stemmer bare ikke. Hun er vel "sykepleier" i lakkuniform på fredagskvelden tenker jeg...

http://m.kk.no/888797/denne-intimbarberingen-bor-du-droppe

Ney til brazilian wax

Anonym poster: e6a28db0006dcc36f1e648d0f5aed5e4

Skrevet

Mindre hygienisk å ha hår? Nei det stemmer bare ikke. Hun er vel "sykepleier" i lakkuniform på fredagskvelden tenker jeg...

http://m.kk.no/888797/denne-intimbarberingen-bor-du-droppe

Ney til brazilian wax

Anonym poster: e6a28db0006dcc36f1e648d0f5aed5e4

Nææh, står det en artikkel i KK om at hårfjerning ikke er bra altså? Det må selvsagt være et bevis på at jeg ikke er sykepleier.

Grunnen til at jeg nevnte at jeg er sykepleier var for å forklare hvorfor jeg har sett mange underliv. At det er mer hygienisk er min private mening, ikke profesjonelle - vi hadde ikke brasiliansk voksing som tema da jeg var student ;)

Det lukter i hvert fall veldig mye mindre av de som er hårløse. Håret er der for å samle lukt. I forhold til brunst, en gang i evolusjonen. Akkurat som håret i armhulene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...